Marka Outhorn odświeżyła i unowocześniła swoje logo

przez Piotr Turkot | Opublikowano 12 sierpnia 2014 11:23

Trwają pracę nad modernizacją wizerunku marki Outhorn. Pierwszym krokiem jest redesign logo, które – niezależnie od nowej wersji bazowej – otrzymało również wariant skierowany na produkty kobiece. Jednocześnie trwają prace nad całkowitą przebudową strony internetowej.

Stare logo marki Outhorn

Stare logo marki Outhorn

Logotyp zmienił czcionkę. W wersji męskiej jest bardziej nowoczesny i przejrzysty. Wersja damska jest natomiast kobieca i subtelna. Nowe wzory znaków już znajdują się na produktach marki. Ponadto powstała pełnowartościowa księga znaku.

Nowe logo marki Outhorn - wersja męska

Nowe logo marki Outhorn – wersja męska

Rebranding to pierwszy krok do umocnienia pozycji na rynku wśród funkcjonalnych marek odzieżowych, które wykorzystują najnowocześniejsze technologie w produkcji.

Nowe logo marki Outhorn - wersja damska

Nowe logo marki Outhorn – wersja damska

Outhorn to marka outdoorowa będąca w portfolio OTCF Sp. z o. o. od niemalże 20 lat. Jej produkty cieszą się powodzeniem wśród rodzin oraz młodych ludzi, którzy aktywnie spędzają czas.

Materiały prasowe OTCF

Skomentuj

XHTML: Możesz korzystać z tych znaczników HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

 


Outdoor Magazyn