Trwają pracę nad modernizacją wizerunku marki Outhorn. Pierwszym krokiem jest redesign logo, które – niezależnie od nowej wersji bazowej – otrzymało również wariant skierowany na produkty kobiece. Jednocześnie trwają prace nad całkowitą przebudową strony internetowej.
Logotyp zmienił czcionkę. W wersji męskiej jest bardziej nowoczesny i przejrzysty. Wersja damska jest natomiast kobieca i subtelna. Nowe wzory znaków już znajdują się na produktach marki. Ponadto powstała pełnowartościowa księga znaku.
Rebranding to pierwszy krok do umocnienia pozycji na rynku wśród funkcjonalnych marek odzieżowych, które wykorzystują najnowocześniejsze technologie w produkcji.
Outhorn to marka outdoorowa będąca w portfolio OTCF Sp. z o. o. od niemalże 20 lat. Jej produkty cieszą się powodzeniem wśród rodzin oraz młodych ludzi, którzy aktywnie spędzają czas.
Materiały prasowe OTCF