Outdoor Magazyn
  • Start
  • Aktualności
    • Wspinaczka
    • Tatry
    • Alpinizm
    • Himalaizm
    • Biegi górskie i trail
    • Podróże
    • Poza trasą
    • Narty
    • Rajdy
    • Drytooling
    • Rowery
    • Szkolenia/Warsztaty
    • Konkursy
    • Jaskinie
    • Triathlon
    • Praca w outdoorze
  • Kierunki
    • Miejsca
    • Relacje
    • Wyprawy
  • Poradniki
    • Trekking & Góry
    • Skitouring
    • Turystyka
    • Trail running i Rajdy
    • Freeride
    • Biegówki
    • Fotografia & Film
    • Kuchnia
  • Testy
    • Obuwie
    • Odzież
    • Sprzęt & akcesoria
  • Sprzęt
    • Nowości
    • Poradnik sprzętowy
    • Przegląd rynku
    • Sklepy outdoorowe
    • Przewodniki
  • Ludzie
  • Kultura
    • Festiwale
    • Film
    • Książki
    • Prasa
    • Wystawy i Teatr
  • Patronat
  • Outdoor Mag
  • Gdzie kupić?
Brak wyników
View All Result
  • Start
  • Aktualności
    • Wspinaczka
    • Tatry
    • Alpinizm
    • Himalaizm
    • Biegi górskie i trail
    • Podróże
    • Poza trasą
    • Narty
    • Rajdy
    • Drytooling
    • Rowery
    • Szkolenia/Warsztaty
    • Konkursy
    • Jaskinie
    • Triathlon
    • Praca w outdoorze
  • Kierunki
    • Miejsca
    • Relacje
    • Wyprawy
  • Poradniki
    • Trekking & Góry
    • Skitouring
    • Turystyka
    • Trail running i Rajdy
    • Freeride
    • Biegówki
    • Fotografia & Film
    • Kuchnia
  • Testy
    • Obuwie
    • Odzież
    • Sprzęt & akcesoria
  • Sprzęt
    • Nowości
    • Poradnik sprzętowy
    • Przegląd rynku
    • Sklepy outdoorowe
    • Przewodniki
  • Ludzie
  • Kultura
    • Festiwale
    • Film
    • Książki
    • Prasa
    • Wystawy i Teatr
  • Patronat
  • Outdoor Mag
  • Gdzie kupić?
Brak wyników
View All Result
Outdoor Magazyn
Brak wyników
View All Result

Spot Marmota jedną z dwóch najpopularniejszych reklam podczas 50. finału Super Bowl

Redakcja Redakcja
31 maja 2016
Przegląd rynku, Sprzęt
0
Podziel się na FacebookuPodziel się na Twitterze

Marmot, uznawany za jednego z ogólnoświatowych liderów na rynku outdoor, wyemitował reklamę stworzoną na potrzeby 50. finału Super Bowl – największego sportowego wydarzenia roku w Stanach Zjednoczonych. 30 sekundowy spot, zatytułowany „Love The Outside”, został uznany za jeden z dwóch najbardziej przyciągających uwagę ponad 100 milionów Amerykanów oglądających mecz. Za jednorazową emisję spotu Marmot zapłacił niebagatelną sumę 5 milionów dolarów. 

reklama Marmota na Super Bowl 1

Super Bowl jest finałowym meczem o mistrzostwo w futbolu amerykańskim zawodowej ligi National Football League (NFL). Uchodzi za największe w Ameryce sportowe wydarzenie roku. Tegoroczny, jubileuszowy finał odbył się 7 lutego 2016 roku w kalifornijskim mieście Santa Clara. W finale mistrz konferencji AFC, Denver Broncos w stosunku 24:10 pokonał mistrza konferencji NFC, Carolina Panthers.

Według danych firmy Nielsen, tegoroczny finał ligi NFL oglądało w telewizji 49% spośród 111,9 mln amerykańskich gospodarstw wyposażonych w odbiorniki telewizyjne. Jest to drugi najlepszy wynik w historii tego wydarzenia. Dotychczasowy rekord należał do finału Super Bowl rozegranego w 2015 roku, który zobaczyło 114,4 mln osób.

reklama Marmota na Super Bowl 2

Spot Marmota stworzony został przez prestiżową agencję Goodby Silverstein & Partners, mającą w swoim portfolio współpracę z takimi markami jak eBay, Adobe czy Cisco. W reklamie zatytułowanej „Love the outside” producent postawił na przedstawienie wizerunku brandu jako marki bliskiej przyrodzie i stworzonej dla pasjonatów outdoorowych eskapad. Pojawia się w niej flagowa postać brandu – świstak, wraz z którym bohater spotu oddaje się czynnościom takim jak spacer po górach, pływanie w jeziorze czy wspólne biwakowanie przy ognisku.

Popularność reklamy zbadana została na grupie 3 000 użytkowników w czasie badania przeprowadzonego przez firmę Lucid, z zastosowaniem technologii Realeyes, obserwującej mimikę twarzy widzów. Niniejsza technologia monitoruje 49 punktów twarzy, śledząc detale takie jak marszczenie brwi czy spontaniczny uśmiech. Wyniki kategoryzowane są w podziale na emocje, m.in. odczucie satysfakcji, dezorientacji, wstrętu, smutku, strachu czy zaskoczenia. Na ich podstawie Realeyes mierzy ogólne uczucia wobec reklamy i zaangażowania użytkownika w jej oglądanie. W przypadku spotu Marmota dane wykazały, iż 63,9% widzów wykazywało pozytywne emocje, podczas gdy pozostali nie wykazywali żadnych reakcji lub wręcz uczucie zdegustowania. Generalnie jednak ogół zaangażowanych w oglądanie spotu wyniósł aż 88%.

Informacja prasowa

Tags: MarmotSuper Bowl
Redakcja

Redakcja

Powiązane wiadomości

Nowości

Columbia Heritage i Icons SS23: legendarne modele z archiwów Columbia w nowym, współczesnym wydaniu [sponsorowany]

2 czerwca 2023
Bushcraft

Gdziekolwiek jesteś, Leave No Trace. Kilka słów o sztuce niepozostawiania śladów

31 maja 2023
(fot. Fjällräven)
Nowości

Kolejna odsłona bikepackingowej kolekcji Fjällräven/Specialized

25 maja 2023
Następny artykuł
Parque Natural do Faial (fot. Nuno Rodrigues)

Ultra Portugalia - górskie biegi w Portugalii

XIII Bieg Rzeźnika - bynajmniej nie pechowy dla Anny Kąckiej z Dare 2b Team

Makalu, zima 2009 (fot. Simono Moro)

Pakowanie to początek każdej przygody

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Subskrybuj!

Zapisz się do naszego newslettera. Będziesz dostawał informacje o nowościach na stronie.

Najnowsze

fot. Materiały prasowe

20. edycja Biegu Rzeźnika już za kilka dni w Bieszczadach!

Informacja prasowa
4 czerwca 2023
0

Tegoroczny IX Festiwal Biegu Rzeźnika odbędzie się tradycyjnie na bieszczadzkich szlakach w dniach 7-10 czerwca 2023. Obok kultowego Biegu Rzeźnika...

fot. Materiały prasowe

Rusza wyprawa OSHEE Slide Challenge do Peru – Polacy chcą jako pierwsi na świecie zdobyć wodospad las Tres Hermanas

Informacja prasowa
2 czerwca 2023
0

Kraków, 1.06.2023 - OSHEE Slide Challenge – Korona Wodospadów to projekt godny najsłynniejszych podróżników i łowców przygód. Grupa Polaków jest...

Columbia Heritage i Icons SS23: legendarne modele z archiwów Columbia w nowym, współczesnym wydaniu [sponsorowany]

Artykuł sponsorowany
2 czerwca 2023
0

Columbia to znana na całym świecie marka odzieży sportowej i outdoorowej z bogatym archiwum kultowych ubrań, butów i akcesoriów, których...

Gdziekolwiek jesteś, Leave No Trace. Kilka słów o sztuce niepozostawiania śladów

Redakcja
31 maja 2023
0

Według ideologii Leave No Trace nasz wpływ na środowisko powinien być jak najmniejszy, a najlepiej zerowy. I choć to “zero”...

© 2010-2023 Outdoor Magazyn - Magazyn sportów outdoorowych.

Brak wyników
View All Result
  • Wydarzenia
  • Sprzęt
  • Kierunki outdoor
  • Kultura
  • Testy
  • Poradniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności

© 2010-2023 Outdoor Magazyn

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist