W 30. rocznicę powstania The North Face® Base Camp Duffel, firma przedstawia nową, udoskonaloną wersję kultowej torby każdego podróżnika.
Base Camp Duffel to kultowa torba marki The North Face, która już od 30 lat towarzyszy podróżnikom w ich wyprawach w najdalsze zakątki świata. Jak wspomina Peter Athans, członek globalnego teamu The North Face®, jeden z jej współtwórców i pierwszych użytkowników: „Pamiętam moją pierwszą torbę Base Camp. Był rok 1987, wraz z Sallym McCoyem wyruszyliśmy na Everest. Była czarna, wykonana ze świecącego poliuretanu, z metalowym zamkiem. Była doskonała”. Od tego czasu Athans i Base Camp Duffel przemierzyli wspólnie tysiące kilometrów – niezliczoną liczbę razy do Nepalu, na wszystkie siedem kontynentów, od Papui Nowej Gwinei po Himalaje, od własnego podwórka aż po pustynię Upper Mustang. „To torba, która jest ze mną wszędzie” dodaje.
W momencie swojego powstania w 1986 roku, Base Camp był pierwszym tego typu produktem dostępnym na rynku. Jak wspomina Athans, szerzej znany jako Mr Everest: „Wcześniej używaliśmy pakownych, ale tanich toreb, które wystarczały na jedną, maksymalnie dwie ekspedycje. Duffel był nie tylko pakowny, ale również niezwykle wytrzymały, kolorowy, łatwy do spakowania, a dzięki pasom naramiennym, łatwy do przenoszenia. Base Camp Duffel zmienił na lepsze sposób w jaki przygotowywaliśmy się do wypraw. Już pakowanie stało się początkiem każdej przygody!”
Tegoroczna, jubileuszowa edycja została udoskonalona tak, by zapewnić jeszcze większy komfort użytkowania. Nowa, zapinana na zamek kieszeń boczna pozwala na oddzielenie mokrych ubrań, brudnych butów czy dodatkowego wyposażenia bez utraty pojemności. Odczepiane pasy naramienne o bardziej ergonomicznym kroju zostały wyścielone dodatkową warstwą materiału. Na klapie umieszczono wodoszczelny suwak w kształcie litery D oraz zapinaną na zamek kieszonkę z siatki. Jak zawsze Base Camp Duffel jest niezwykle wytrzymały, dzięki czemu sprawdzi się podczas najtrudniejszych podróży w najcięższych warunkach atmosferycznych, w najróżniejszych środkach transportu – od samolotów… po grzbiety osłów i jaków.
Tegoroczne modele dostępne są w szerokiej gamie wzorów i kolorów, odwołujących się do tradycji outdoorowych The North Face®. „Blueprint” przedstawia kopułę kultowego namiotu The North Face, wzór „Hiker” to kolaż symboli związanych ze światem gór, a „Catalog” zaprojektowany został przy użyciu archiwalnych katalogów The North Face®.
Więcej informacji na temat The North Face® znaleźć można na stronie www.thenorthface.com oraz portalach społecznościowych:
Instagram: @TheNorthFace
Twitter: @TheNorthFaceEU
Facebook: www.facebook.com/thenorthface
Google+: plus.google.com/+TheNorthFace
Informacja prasowa