Tak jak outdoor to nie tylko góry, tak sprzęt to nie tylko membrany, vibramy i milimetry słupa wody, które często nie mają przecież dużego znaczenia. Korzystając z wizyty na największych targach branży sportowej i outdoorowej na świecie (ISPO Munich 2020), zwróciliśmy szczególną uwagę na rzeczy ładne, fajne i przyjemne.
***
To pierwsza z trzech części naszego zestawienia ciekawostek z najróżniejszych kategorii outdoorowego ekwipunku. W galeriach, które znajdziecie poniżej, chcemy pokazać Wam pomysły producentów z całego świata, którzy tworzą sprzęt z pasją, a często również poczuciem misji. W tym zestawieniu nie zwracamy uwagi na parametry i właściwości materiałów, szukaliśmy rzeczy wyjątkowych, ładnych i tworzonych zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju. Mamy nadzieję, że znajdziecie tu inspiracje.

***
Francuscy producenci tworzą narty, które mogłyby z powodzeniem zająć miejsce w galerii sztuki (fot. OM)
Na zakończenie pierwszej części cyklu, chcielibyśmy podzielić się z Wami hasłem jednej z marek, które jest bliskie naszej filozofii. Podoba nam się też, że firma nastawiona jakby nie było na sprzedaż i zysk, zwraca swoim klientom uwagę na to, co w dobie kryzysu ekologicznego jest najważniejsze:

***
Wszystkie odcinki cyklu: