Już wkrótce dowiemy się co najlepsze outdoorowe marki przygotowały na kolejny sezon, czyli na wiosnę i lato 2018. Nowości będzie można zobaczyć na największych letnich, branżowych targach OutDoor, które odbędą się w dniach 18-21 czerwca w niemieckim mieście Friedrichshafen.
Nowe kroje, kolory, przełomowe rozwiązania i technologie, spodziewane trendy – tego możemy się spodziewać na nadchodzącej wystawie. Cztery dni nad Jeziorem Bodeńskim, to prawdziwe święto branży outdoorowej, ale także dużo pracy dla wystawców i odwiedzających. W tym roku swoje produkty zaprezentuje 965 producentów z 40 krajów. Sześć firm będzie z Polski, a należą do nich: Bushmen, Gatowalls, Mactronic, Milo, Mondo Calza oraz Zeltex.
Nagrody
12 hal, blisko tysiąc producentów, tysiące produktów – łatwo się w tym pogubić, podczas czterech targowych dni nie sposób też zobaczyć wszystkiego. Z pomocą przychodzi konkurs OutDoor Industry Award. W tym roku zarejestrowano 330 zgłoszeń, z czego jury wybrało 38 najlepszych nowości na przyszły sezon. 9 produktów otrzyma specjalne wyróżnienie Gold Award, do tego trzy młode firmy mogą liczyć na Start-Up Award. Laureatów poznamy bezpośrednio na targach, podczas uroczystej ceremonii wręczenia nagród.
Czy nagrody przekładają się na to co zobaczymy w sklepach w kolejnym sezonie? Nie jest tak w każdym przypadku, jednak z pewnością zwycięskie produkty wyznaczają trendy na przyszły sezon. Nagrodzone produkty z ubiegłego roku, czyli na trwający obecnie sezon, można sprawdzić TUTAJ.
Trendy w outdoorze
Targi OutDoor to jednak nie tylko nowości produktowe, ale także barometr nastrojów w branży outdoor i wymiana najważniejszych biznesowych informacji. Podczas licznych wykładów, paneli, konferencji prasowych eksperci będą przekazywać garść wiedzy, jak również będzie dyskutowana przyszłość outdooru i najnowsze trendy, których można się spodziewać lub za którymi już podążamy.
Jednym z nich są mikro-przygody, a na targach będzie o nich opowiadał Alastair Humphreys, któremu przypisuje się wymyślenie nazwy dla tego nowego trendu. Na wystawie po raz pierwszy powstanie także Running Center, w ramach którego odstąpi się od podziałów na bieganie trailowe i miejskie. Łączenie outdooru z miejskim style życia zobaczymy także w ramach strefy „Lifestyle Collection”. Nowością jest również platforma HangOut, będąca połączeniem outdoorowego lifestyle’u, grilla, strefy chilloutu oraz prezentacji produktów.
Na targi nad Jeziorem Bodeńskim przybędą także setki dziennikarzy i blogerów, nie zabraknie również przedstawicieli redakcji Outdoor Magazynu, tak więc najważniejsze nowości zostaną już wkrótce zaprezentowane na naszej stronie.
Więcej informacji o targach znajduje się na stronie: www.outdoor-show.com