ISPO BRANDNEW 2015 – produkty przyszłości

przez Administrator | Opublikowano 16 lutego 2015 12:06

ISPO BRANDNEW to największy na świecie konkurs dla debiutantów w branży sportowej. We współpracy z międzynarodowymi ekspertami targi ISPO wybrały 50 zwycięzców spośród 431 zgłoszeń w 8 różnych kategoriach. 50 najbardziej obiecujących produktów spośród nagrodzonych mieliśmy okazję oglądać podczas targów ISPO MUNICH, które odbyły się w dniach od 5 do 8 lutego.

To już 27. rok poszukiwań przez ISPO najbardziej ekscytujących start-upów w branży sportowej. 431 nowych marek, które działają nie dłużej niż 4 lata, zgłosiło się do konkursu w 2015 r. Niezależne jury składające się ze zwycięzców z lat poprzednich oceniało wszystkie zgłoszenia i wybrało Zwycięzcę Głównego, siedmiu zwycięzców w kategoriach: Akcesoria, Sprzęt Lato, Sprzęt Zima, Styl, Kołowce, Odzież Sportowa, Technologie Cyfrowe, jak również 41 dodatkowych finalistów. Przyznana została również Nagroda Świadomości Społecznej.

Tobias Gröber, Dyrektor Wykonawczy Business Unit Consumer Goods Exhibitions targów Messe München GmbH, stwierdził:

Duża ilość zgłoszeń do konkursu w 2015 r. pokazuje niezachwiany potencjał branży sportowej do bycia innowacyjną. Podobnie jak to było w przypadku zwycięzców z lat ubiegłych, ISPO BRANDNEW wspomaga również najświeższych zwycięzców w skutecznym wejściu na rynek. Czekamy z niecierpliwością aby przekonać się, które z nowych marek w pełni zadomowią się na rynku w najbliższych latach.

Nagroda Główna: Onoo, Niemcy, 2014

Stylowe i funkcjonalne kurtki dla aktywnych mieszkańców miasta

Zrzut ekranu 2015-02-16 (godz. 11.57.19)

Kurtki produkowane przez młodą monachijską firmę Onoo łączą w sobie materiały naturalne i techniczne. Odzież ta charakteryzuje się wyjątkowym krojem, który zapewnia maksymalną swobodę ruchu aktywnym mieszkańcom miasta. Celem Onoo jest zaoferowanie klientom wyjątkowego produktu – najlepszej jakości materiały zapewniają wyróżniający się wygląd, funkcjonalność oraz wyjątkowość w dotyku. Efektem są techniczne kurtki miejskie o nowoczesnym i nieformalnym wyglądzie, a do tego posiadające właściwości oddychające, wiatroszczelne oraz wodoodporne. Marynarka Sendling może posłużyć za dobry przykład stylu marki – została wykonana z filcowanej wełny pokrytej Teflonem.

Nagroda w kategorii Akcesoria: HEXO+, Francja, 2014

Innowacyjne drony umożliwiające niezwykłe ujęcia filmowe

Zrzut ekranu 2015-02-16 (godz. 12.04.48)

Innowacyjny dron HEXO+ to autonomiczny system lotniczy umożliwiający kręcenie wysokiej jakości materiałów filmowych – jest wysoce prawdopodobne, że radykalnie zmieni to sposób, w jaki powstają ujęcia ze sportów dynamicznych. Dzięki wykorzystaniu funkcji GPS telefonu komórkowego, sterowany automatycznie dron leci za snowboarderem lub narciarzem, co umożliwia kręcenie filmów nawet w najbardziej niedostępnych obszarach. Współzałożycielem firmy jest zawodowy snowboarder z Francji – Xavier de Le Rue. Zapierające dech w piersiach ujęcia wykonane przez drona na jego liniach freeride’owych rozwiewają wszelkie wątpliwości co do przydatności urządzenia. Nie powinno nikogo dziwić, że ten start-up, który pierwotnie miał zgromadzić 50 tysięcy dolarów na serwisie Kickstarter.com, szybko zdobył kapitał w wysokości 1,3 miliona dolarów.

Strony: 1 | 2 | 3 | 4

Skomentuj

XHTML: Możesz korzystać z tych znaczników HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

 


Outdoor Magazyn