ISPO nagradza najlepsze produkty na sezon 2014/2015

przez Aneta Żukowska | Opublikowano 30 stycznia 2014 15:19

W konkursie ISPO AWARD 2014 jury oceniło 418 zgłoszeń z 27 krajów i wyróżniło najlepsze z najlepszych za pomocą nagrody ISPO AWARD PRODUCT OF THE YEAR w kategoriach Produkty i Produkty Azjatyckie. Prezentujemy zwycięzców we wszystkich kategoriach.

Co roku branża sportowa i outdoorowa prezentuje najciekawsze produkty nadchodzącego sezonu podczas targów ISPO MUNICH, a zatem wybór jest bardzo szeroki. Nagrody ISPO AWARD PRODUCTS stanowią swoisty wyróżnik jakości z szerokiego wachlarza najlepszych produktów z kategorii Action, Outdoor, Ski i Performance, jak również z działu PRODUKTY AZJATYCKIE. Każdy z tych segmentów jest oceniany przez oddzielne Jury, a dodatkowo Jury Odpowiedzialności Ekologicznej skupia się na zrównoważonym rozwoju podczas oceny zgłoszeń. W sumie 48 ekspertów z trzech kontynentów przyjechało do Monachium aby wybrać zwycięzców sezonu 2014/2015.

Tobias Gröber, szef Działu Biznesowego Wystaw Dóbr Konsumenckich w Messe München GmbH komentuje:

Wybór zwycięzców przez Jury stanowi potwierdzenie faktu, że sezon 2014/15 będzie obfitował w innowacje. Firmy w coraz większym stopniu angażują się w zrównoważony rozwój. Obserwujemy również dużo innowacji w kwestii wagi sprzętu.

PRODUKT ROKU, Segment Action: Union Binding Company – FC

wiazania

Wiązania snowboardowe FC zostały skonstruowane z kutej stali niestopowej – niezwykle innowacyjnego materiału, który jest lżejszy nawet od tytanu. Pozwala to na konstruowanie trójwymiarowych komponentów wiązań, które charakteryzują się optymalnym wyważeniem sztywności i elastyczności, wszędzie tam gdzie to niezbędne. Przy wadze 1260 gramów, te wiązania są niezwykle lekkie. Wiązania FC stanowią efekt współpracy z laboratorium ACSL – Automobili Lamborghini Advanced Composite Structures Laboratory.

PRODUKT ROKU, Segment Outdoor: kajak Oru

kajak

Zwycięzca w segmencie Outdoor jest prawdopodobnie największym zaskoczeniem. W listopadzie 2013 r. ta świeżo powstała firma został nagrodzona wyróżnieniem dla start-upów ISPO BRANDNEW, a obecnie jej produkt został doceniony przez Jury nagrodą ISPO AWARD. Spakowana torba waży 11,8 kg i mieści się w bagażniku większości samochodów. Na pierwszy rzut oka nie wygląda jakoś wyjątkowo, jednak ta sama torba w ciągu 5 minut może zmienić się w kajak Oru o długości 3,66 m. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu inteligentnego systemu origami. Kajak posiada solidną konstrukcję z podwójną, bezszwową warstwą wewnętrzną z plastiku. Ten wynalazek rozwiązuje problemy związane z przechowywaniem i transportem kajaków i idealnie nadaje się dla dużej grupy klientów.

PRODUKT ROKU, Segment Ski: Dahu Sports Company – buty narciarskie Dahu

buty

Strony: 1 | 2

Skomentuj

XHTML: Możesz korzystać z tych znaczników HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

 


Outdoor Magazyn