The North Face Ultra-Trail du Mont-Blanc: nowe media dla kibiców

The North Face przygotował cały wachlarz narzędzi digitalowych, by miłośnicy biegania z całego świata mogli podążać za zawodnikami okrążającymi masyw Mont-Blanc podczas The North Face Ultra-Trail du Mont Blanc. To pierwszy, tak kompleksowy projekt w branży outdoorowej.

The North Face Ultra Trail du Mont Blanc to wyjątkowa impreza, która elektryzuje całe środowisko biegaczy górskich na świecie.

W tym roku, dzięki The North Face powstało szereg nowych platform komunikacji związanych z imprezą dzięki którym kibice, rodziny uczestników i po prostu miłośnicy sportu, uzyskują dostęp do ogromnej ilości najświeższych informacji na temat zawodów.

UTMB 2012 (fot. The North Face®/ Alo Belluscio)
UTMB 2012 (fot. The North Face®/ Alo Belluscio)

30 sierpnia o godzinie 7 rano nadawanie rozpocznie The North Face® Ultra-Trail du Mont-Blanc® Web – TV. Odwiedzając stronę www.ultratrail.tv będzie można zajrzeć za kulisy biegu, obejrzeć specjalne materiały dotyczące przygotowań oraz posłuchać komentarzy specjalistów. Co jednak najważniejsze non stop przez 56 godzin emitowane będą tam najświeższe informacje na temat wyników oraz publikowane ujęcia z poszczególnych punktów na trasie. W niedzielę między godziną 11:30 a 12:30 za pośrednictwem Web – TV obejrzeć będzie można także konferencję prasową ze zwycięzcami poszczególnych biegów.

UTMB 2012 (fot. The North Face®/ Alo Belluscio)

Najświeższe informacje, zdjęcia i filmy z The North Face Ultra Trail du Mont Blanc pojawiały się będą w regularnych odstępach czasu na śledzonym przez 3,3 miliona osób profilu The North Face na Facebook.com. Krótkie informacje prosto z trasy publikowane będą także na profilu marki na Twitter.com.

Większe teksty, wywiady, relacje oraz interaktywną mapę z zaznaczoną pozycją każdego z uczestników i historią jego postępów znaleźć będzie można na stronie http://utmb.thenorthfacejournal.com.

Dzięki specjalnej aplikacji LiveTrail APP dane o międzyczasach zawodników na poszczególnych punktach kontrolnych będą także automatycznie publikowane na ich prywatnych profilach w serwisach Facebook.com i Twitter.com.

UTMB 2012 (fot. The North Face®/Manu Molle)

The North Face wykorzystał możliwości jakie dają nowe aplikacje już na etapie przygotowań zawodników do Ultra Trail du Mont Blanc. Dzięki TracKING APP biegacze mogli dzielić się za pośrednictwem social media informacjami na temat pokonanych dystansów, gromadzić osobistą kolekcję przebiegniętych tras oraz porównywać swoje wynik z innymi użytkownikami. Wyjątkowa aplikacja pozwala także poczuć smak sportowej rywalizacji – w określonych odstępach czasu osoby z największą liczbą przebiegniętych kilometrów lub największą przebytą różnicą poziomów otrzymują nagrody rzeczowe od The North Face.

W duchu motta marki „Never Stop Exploring” użytkownicy mają także dostęp do informacji na temat najciekawszych atrakcji turystycznych w rejonie, w którym się znajdują (wiki points of interest).

The North Face Ultar Trail du Mont Blanc jest przykładem wykorzystania nowych kanałów komunikacji na niespotykaną w branży outdoorowej skalę. Poszukiwanie innowacji służy w tym przypadku nie tylko dostarczeniu kibicom jak największej liczby informacji na temat zawodników, ale i zachęcenia ich samych do aktywności fizycznej i odkrywania otaczającego świata.

Główne adresy związane z The North Face Ultra Trail du Mont Blanc:

http://utmb.thenorthfacejournal.com

http://eu.thenorthface.com/tnf-eu-en/shop-by/collection/utmb-race-kit.html

Profile social media:

Facebook: The North Face

Twitter: @TheNorthFaceEU

Instagram: @TheNorthFace

Tagi social media:

#UTMB13

@TNFUTMB

#TDS13

#CCC13

#PTL13

Profile zawodników teamu The North Face na Twitterze: 

Lizzy Hawker (GBR) @lizzihawker

Jez Bragg (GBR) @jezbragg

Sebastien Chaigneau (FRA) @SebChaigneau

Fernanda Maciel (BRA) @FerUltraTrail

Helen Cospolich (USA) @helenultrarun

Mike Foote (USA) @MikefooteMT

Mike Wolfe (USA) @Mikewolfe

Tsuyoshi Kaburaki (JPN) @kaburakitsuyo

Hiroaki Matsunaga (JPN) @matunagahiroaki

 Informacja prasowa marki The North Face

Exit mobile version