Thule Allax, czyli bezpieczne podróżowanie z psem [sponsorowany]

Dla wielu osób psy są nieodłącznymi towarzyszami wędrówek po górach i bezdrożach (oczywiście tam, gdzie jest to dozwolone). Podczas planowania takich wypraw, warto pomyśleć o tym, jak przewieźć czworonoga – tak, by było to wygodne i bezpieczne zarówno dla psa, jak i reszty pasażerów.

Thule Allax – klatka transportowa (fot. Daniel Ahlgren / Thule)

Najbezpieczniejszym sposobem transportowania psa w aucie jest skorzystanie z klatki transportowej – niezależnie od tego, jak bardzo ufamy swojemu pupilowi i jak spokojnie zachowuje się on zwykle podczas podróży, zawsze może się zdarzyć coś nieprzewidzianego. Najgorszym scenariuszem jest kolizja, podczas której pies nie tylko może doznać poważnych urazów, jak i spowodować je u innych podróżujących, wpadając na nich.

To dlatego specjaliści zalecają transportowanie psów w specjalnych klatkach, montowanych zwykle w bagażniku auta. Pozwalają one nie tylko bezpiecznie transportować psa, ale też zapewnić mu własną, izolowaną przestrzeń na czas podróży oraz wygodniej spakować do bagażnika niezbędny bagaż czy sprzęt (obok klatki). Takie rozwiązanie wprowadza właśnie do swojej oferty szwedzka firma Thule, która zaprezentowała klatkę Thule Allax.

Thule Allax to właściwie cała seria produktów – 10 klatek o różnych rozmiarach, zaprojektowanych z myślą o psach i autach o różnych gabarytach. Wszystkie mają jednak ten sam zestaw cech, które czynią je wygodnymi i bezpiecznymi rozwiązaniami do transportowania czworonogów.

Klatka testowana zderzeniowo

Tym, co wyróżnią nowy produkt Thule na tle konkurencji, jest niewątpliwie fakt, że klatka przeszła rygorystyczne testy zderzeniowe, przeprowadzone w należącym do firmy centrum testowym. „Klatka transportowa Thule Allax została gruntownie i dogłębnie przetestowana pod kątem realnych scenariuszu zderzeniowych, w tym kolizji z tyłu i przodu auta” – wyjaśnia Louise Melin, Product Manager w Thule Group. „Nasza innowacyjna „strefa zgniotu” to rozwiązanie, które jest unikalne dla klatki Thule. W przypadku najechania na tył pojazdu, sprawia ona, że klatka transportowa kompresuje się w kontrolowanym zakresie, minimalizując ryzyko urazu zarówno u pasażerów na tylnych siedzeniach, jak i psa” – dodaje Louise Melin.

Klatka transportowa Thule Allax będzie dostępny w 10 różnych rozmiarach (fot. Thule)

Więcej niż bezpieczeństwo

Ale bezpieczeństwo to nie wszystko – Thule Allax wyposażono również w zestaw funkcji, które czynią korzystanie z niej łatwym i wygodnym (zarówno dla psa, jak i jego opiekuna). Mamy tu m.in. ażurową konstrukcję z okienkiem, które zapewniają swobodny przepływ powietrza oraz możliwość sprawdzenie co dzieje się z psem w każdym momencie. Klatka ma też szeroko otwierane drzwi (z płynnie działającym amortyzatorem gazowym) z zamkiem oraz tylną klapę, pozwalającą wygodnie sięgnąć do niej z tylnego siedzenia auta.
Klatka transportowa Thule Allax będzie dostępny w 10 różnych rozmiarach – tak, by każdy posiadacz psa mógł wybrać wariant, który będzie właściwy dla jego pupila i odpowiedni do auta.

Thule Allax będzie także oferowała zestaw cech i funkcji, które klienci kojarzą z produktami Thule (fot. Thule)

Na stronie firmy – thule.com – dostępny będzie poradnik, z pomocą którego wybranie odpowiedniego rozmiaru będzie łatwe i wygodne. Thule Allax będzie także oferowała zestaw cech i funkcji, które klienci kojarzą z produktami Thule – czyli m.in. prosty montaż, sprawnie działające drzwi, regulację głębokości (ułatwiająca dopasowanie klatki transportowej do potrzeb psa) czy okienko, dzięki któremu pupil może pozostawać w zasięgu wzroku.

Thule Allax pojawi się w sklepach oraz na thule.com na pod koniec stycznia 2024 r., w rekomendowanych cenach od 2 619 zł (za najmniejszy wariant, XS) do 3 799 zł (za największy – XXL).

Warto dodać, że Thule Allax jest pierwszym z wielu produktów do transportu zwierząt, które zostaną zaprezentowane przez Thule i promowane będą hasłem ”Bring your dog” – zadaniem wszystkich będzie bezpieczne przewożenie czworonogów.

Materiały prasowe Thule

Exit mobile version