Wilcza Strona – nowy projekt przedstawiciela marki Jack Wolfskin w Polsce

Z inicjatywy polskiego przedstawiciela marki Jack Wolfskin uruchomiono nową, interaktywną platformę internatową: wilczastrona.com. Jej celem jest edukacja użytkowników w zakresie sprzętu outdoorowego oraz bezpieczeństwa podczas uprawiania górskich aktywności.

Zrzut ekranu 2016-02-08 (godz. 12.28.55)

Projekt opiera się na cyklicznych spotkaniach online (webinarium), prowadzonych przez specjalistów z danej tematyki. Użytkownicy nie tylko słuchają wykładu, ale również mogą na bieżąco reagować i zadawać pytania. Najbliższe spotkanie pod hasłem „Zima w górach – korzystaj bezpiecznie!” już w poniedziałek, 8 lutego 2016 roku, godz. 19:00. Rejestracja trwa (TUTAJ).

Poza webinarami, na stronie będą się także pojawiać eksperckie artykuły, poradniki, relacje z wypraw oraz konkursy dla użytkowników. Planowana jest również akcja „Can you feel it?!”, promująca doświadczenie outdooru.

Z ramienia firmy Fam za realizację projektu odpowiedzialny jest Adam Balion.

Więcej informacji na stronie www.wilczastrona.com oraz na Facebooku.

Exit mobile version