#theɹǝɥʇoway, czyli przyszłość według The North Face

 Linia The North Face Summit Series po raz pierwszy na rynku pojawiła się w 2000 roku. Od samego początku tworzyły ją topowe produkty The North Face, do których wytwarzania stosowano najbardziej zaawansowane rozwiązania produkcyjne i materiały.

TNF Langtan-0424

W pewnym momencie The North Face zdecydował się na radykalny krok i legendarna Summit Series zniknęła ze sklepów. Po rocznej przerwie, niespodziewanie i jedynie do wybranych sklepów powróciła w nowej, całkowicie odmienionej formie. Teraz składa się na nią tylko osiem produktów dostępnych w wersjach męskich i damskich, oznaczonych odpowiednio nazwami L1, L2, L3, L4, L5 i L6.

Każdy stworzony z wykorzystaniem najnowszych materiałów i metod produkcji, z opatentowaną przez markę technologią FuseForm na czele. Wszystkie – co wyjątkowe na kolorowym rynku outdoorowym – utrzymane w odcieniach szarości, przywodzących na myśl skalno-lodowy krajobraz Himalajów.

Testowane one były m.in. w czasie wiosennej wyprawy do Nepalu, gdzie powstały zdjęcia do niesamowitego, 4-minutowego filmu pt. The ɹǝɥʇO Way.

Jego bohaterami są alpiniści wspierani przez The North Face, a narratorem Renan Ozturk, światowej sławy wspinacz i współtwórca Camp4Collective – jednej z najbardziej uznanych wytwórni filmowych związanych ze sportami outdoorowymi. Także wtedy powstały ujęcia nagrane kamerami stereoskopowymi, które pozwoliły na stworzenie trójwymiarowego filmu 360. Jest on dostępny za darmo w sklepach Google Play (https://goo.gl/nQraBJ) i iTunes (https://goo.gl/n7Loq1), a obejrzeć go można właściwie na każdym smartfonie dzięki coraz łatwiej dostępnym goglom Google Cardboard.

Jak mówią projektanci marki, nowa Summit Series to grupa najlepszych produktów The North Face w historii, które są przykładem kierunku, w jakim rozwijać się może odzież outdoorowa.

Informacja prasowa

Exit mobile version