10 imprez, 5 krajów – już tej jesieni rusza wspólna kampania BMW i SALEWA obejmująca Włochy (2 imprezy), Polskę (3 imprezy), Hiszpanię (1 impreza) oraz Niemcy i Austrię (4 imprezy). Udział w niej weźmie łącznie 200 uczestników (20 na każdą imprezę), którzy będą mieli szansę przekonać się, ile radości może dać połączenie jazdy nowoczesnym autem ze sportami outdoorowymi. Przygoda zaczyna się od gry online – wystarczy odwiedzić stronę www.salewa.com i odpowiedzieć na sześć pytań konkursowych, a następnie zarejestrować się na wybraną przygodę.
Co trzeba wziąć ze sobą na wspinanie w skałach w słoneczny dzień i ile 40-litrowych plecaków zmieści się w bagażniku nowego BMW Active Tourer? Tych i podobnych pytań może spodziewać się każdy, kto weźmie udział w grze internetowej na stronie www.salewa.com. Każda prawidłowa odpowiedzieć pozwoli graczowi zrobić kolejny krok na drodze z domu na szczyt, a osiągnięty cel oznacza możliwość rejestracji na wybrany Dzień z SALEWA i BMW.
Zwycięzcy w Niemczech zaproszeni zostaną na ekskluzywną jazdę próbną nowym BMW Serii 2 Active Tourer w Zillertal, Ötztal, Saalbach lub Garmisch-Partenkirchen. U celu jazdy czekać na nich będzie przewodnik górski, z którym wyruszą w góry, by spróbować wybranej przez siebie aktywności. Czy będzie to via ferrata, długa wędrówka, czy wspinanie, każdy uczestnik otrzyma prezent w postaci indywidualnie dobranego sprzętu SALEWA.
Uczestnicy z Austrii, Włoch, Polski i Hiszpanii wybiorą spośród kilku propozycji w zależności od miejsca zamieszkania: we Włoszech nagrodą będzie wspinanie, podczas gdy w Hiszpanii zwycięska grupa zaproszona zostanie na pieszą wycieczkę. W Austrii i Polsce uczestnicy będą mogli wybierać od pieszej wyprawy, przez via ferratę, po wspinanie.
SALEWA i BMW – dwie marki, dwa światy, dwie drogi
Współpraca SALEWA i BMW ogłoszona została 28 stycznia br. podczas targów Ispo, będących wiodącą imprezą prezentującą nowości produktowe na rynku sportów zimowych. Producent aut oraz ekspert w dziedzinie sportów górskich zdecydowali się połączyć siły, by dosłownie przewieźć swoich klientów w świat sportu i natury. Najwyższej klasy nowoczesna technologia BMW oraz wieloletnie sportowe doświadczenie SALEWA dały początek dynamicznej współpracy, której pierwszym owocem jest właśnie kampania ONELIFETOLIVE Experience Days.
Monika Młodecka
Salewa PR