Thule oraz Epic TV (jeden z najpopularniejszych na świecie kanałów sportowych poświęconych sportom ekstremalnym) właśnie uruchomiły nowy konkurs wideo: “Go Epic with Thule”. Jest on przeznaczony dla wszystkich, którzy lubią aktywnie spędzać czas i chcą konkurować z innymi uczestnikami prezentując swoje najlepsze (albo najgorsze / najśmieszniejsze / najbardziej inspirujące) wyczyny sportowe.
W “Go Epic with Thule” mogą wziąć udział miłośnicy kite surfingu, surfingu, snowboardingu, narciarstwa, jazdy na rowerze oraz rajdów terenowych. Wystarczy wejść na stronę konkursową i przesłać film prezentujący pasję, umiejętności lub dokonania uczestnika. Filmy będą później oceniane przez jury – przez 10 tygodni trwania konkursu co tydzień wybierani będą zwycięzcy tygodnia. Najnowszą nagrodę tygodnia otrzymał uczestnik z Polski, Łukasz Rajzer – autor rowerowego klipu „Why I ride”.
Zwycięzca tygodnia automatycznie będzie kwalifikował się do wielkiego finału, w którym do wygrania będzie nagroda główna: podróż, podczas której zwycięzca będzie miał możliwość spotkania się z członkiem zespołu sportowców ekstremalnych Thule Crew oraz nagrania filmu dokumentującego ich wspólne wyczyny.
Sportowcy z Thule Crew szukają wśród miłośników sportów ekstremalnych prawdziwych talentów – osób, które uwielbiają wyzwania i chcą wziąć udział w ich kolejnych przygodach. „Go Epic with Thule” jest dla każdego fana aktywnego spędzania czasu wspaniałą szansą na udział w wyczynach Thule Crew.
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy nagrać swoje przygody i udostępnić je na oficjalnej stronie konkursu. Członkowie Thule Crew będą aktywnie brać udział w tym projekcie – wejdą w skład jury, a także będą publikowali filmy, prezentujące ich własne dokonania sportowe. Uczestnicy będą mieli szansę surfować z Garrettem McNamarą, jeździć na rowerze z Chrisem Van Dine, uprawiać snowboarding z Flo Orley i kite surfing z Niccolo Porcella, a także szusować na nartach z Matthiasem Giraudem. Każda z wymienionych tu osób jest legendą w swojej dyscyplinie sportu – i wszyscy z niecierpliwością czekają na laureata „Go Epic with Thule”.
Więcej informacji o konkursie, który rozpoczął się 30 września i potrwa do 8 grudnia, znaleźć można na stronie http://epicthule.com/home/. Zwycięzcy każdego tygodnia będą prezentowani w poniedziałki na profilu Facebook firmy Thule, zaś zdobywca nagrody głównej ogłoszony zostanie 10 grudnia.
Opisy nagród znaleźć można na stronie: http://epicthule.com/prizes/
Informacja prasowa marki Thule