W piątek, 27 października, w poznańskim Trekker Sporcie otwarty zostanie Brand Corner marki Fjällräven. Wyjątkowo tego jednego dnia przy doborze odpowiedniego sprzętu górskiego i podróżniczego będzie można skorzystać z porad Mateusza Waligóry, podróżnika, dziennikarza i ambasadora marki w Polsce. Na pierwszych klientów, którzy zakupią produkty szwedzkiej marki czekają prezenty – plecaki Kånken w najnowszych kolorach sezonu.
Kierując się dewizą: „Nie ma złej pogody, są tylko nieodpowiednie ubrania”, marka Fjällräven oferuje produkty, które pozwalają cieszyć się naturą bez względu na panujące warunki atmosferyczne. Fjällräven to synonim trwałości, funkcjonalności, odpowiedzialnej produkcji, a przy tym ponadczasowego skandynawskiego stylu.
Szwedzka marka, która od ponad 50 lat produkuje odzież i sprzęt outdoorowy, zyskuje w Polsce coraz większą popularność. Jednym z czynników wpływających na wzrost zainteresowania produktami z liskiem jest rosnąca świadomość miłośników outdooru na temat tego, jak istotne są zasady zrównoważonego rozwoju przy produkcji odzieży, obuwia i ekwipunku. Fjällräven od początku swojego istnienia stawia sobie za cel tworzenie sprzętu do spędzania czasu w otoczeniu natury, w ramach ekologicznego i odpowiedzialnego społecznie procesu produkcji.
Pierwszy w Polsce brand corner marki Fjällräven zostanie otwarty w piątek, 27 października 2017 r., w sklepie Trekker Sport w Poznaniu, przy ul. Powstańców Wielkopolskich 12. W tym dniu na kilkunastu pierwszych klientów, którzy zakupią produkty szwedzkiej marki za min. 600 zł, czekają kultowe plecaki Kånken w najnowszych kolorach. W godz. 16:30–18:30 ambasador marki Fjällräven, Mateusz Waligóra, znany podróżnik, autor książki „TREK. Od marzenia do przygody. Wszystko o podróżowaniu”, będzie doradzał klientom w kwestii wyboru sprzętu na ich górskie i podróżnicze przygody.
Mateusz Waligóra – specjalista od wyczynowych wypraw w najbardziej odludne miejsca planety. Szczególnym upodobaniem darzy pustynie, od Australii po Boliwię. Ma na koncie rowerowy trawers najdłuższego pasma górskiego świata – Andów, samotny rowerowy przejazd przez najtrudniejszą drogę wytyczoną na ziemi – Canning Stock Route w Australii Zachodniej oraz samotny pieszy trawers największej solnej pustyni świata – Salar de Uyuni w Boliwii. Za dotychczasowe wyprawy był wyróżniany na największych polskich festiwalach podróżniczych. Jest także jedynym polskim współlaureatem grantu eksploracyjnego Polartec Challenge. Na co dzień pracuje jako stały współpracownik National Geographic Traveler oraz przewodnik wypraw trekkingowych na kilku kontynentach. Fotografie Mateusza publikowały media na całym świecie, między innymi: The Guardian, Daily Mail, National Geographic, Globetrotter Magazin, 4-Seasons Magazin oraz Adventure Travel Magazine. W czerwcu 2017 roku na rynku pojawiła się jego pierwsza książka zatytułowana „TREK. Od marzenia do przygody” Wszystko o wędrowaniu”. Ambasador marek Fjällräven, Primus i Hanwag.
Informacja prasowa