Outdoor Magazyn
  • Start
  • Aktualności
    • Wspinaczka
    • Tatry
    • Alpinizm
    • Himalaizm
    • Biegi górskie i trail
    • Podróże
    • Poza trasą
    • Narty
    • Rajdy
    • Drytooling
    • Rowery
    • Szkolenia/Warsztaty
    • Konkursy
    • Jaskinie
    • Triathlon
    • Praca w outdoorze
  • Kierunki
    • Miejsca
    • Relacje
    • Wyprawy
  • Poradniki
    • Trekking & Góry
    • Skitouring
    • Turystyka
    • Trail running i Rajdy
    • Freeride
    • Biegówki
    • Fotografia & Film
    • Kuchnia
  • Testy
    • Obuwie
    • Odzież
    • Sprzęt & akcesoria
  • Sprzęt
    • Nowości
    • Poradnik sprzętowy
    • Przegląd rynku
    • Sklepy outdoorowe
    • Przewodniki
  • Ludzie
  • Kultura
    • Festiwale
    • Film
    • Książki
    • Prasa
    • Wystawy i Teatr
  • Patronat
  • Outdoor Mag
  • Gdzie kupić?
Brak wyników
View All Result
  • Start
  • Aktualności
    • Wspinaczka
    • Tatry
    • Alpinizm
    • Himalaizm
    • Biegi górskie i trail
    • Podróże
    • Poza trasą
    • Narty
    • Rajdy
    • Drytooling
    • Rowery
    • Szkolenia/Warsztaty
    • Konkursy
    • Jaskinie
    • Triathlon
    • Praca w outdoorze
  • Kierunki
    • Miejsca
    • Relacje
    • Wyprawy
  • Poradniki
    • Trekking & Góry
    • Skitouring
    • Turystyka
    • Trail running i Rajdy
    • Freeride
    • Biegówki
    • Fotografia & Film
    • Kuchnia
  • Testy
    • Obuwie
    • Odzież
    • Sprzęt & akcesoria
  • Sprzęt
    • Nowości
    • Poradnik sprzętowy
    • Przegląd rynku
    • Sklepy outdoorowe
    • Przewodniki
  • Ludzie
  • Kultura
    • Festiwale
    • Film
    • Książki
    • Prasa
    • Wystawy i Teatr
  • Patronat
  • Outdoor Mag
  • Gdzie kupić?
Brak wyników
View All Result
Outdoor Magazyn
Brak wyników
View All Result

Najlepsze kampanie marketingowe w 2013 roku – zwycięzcy ISPO AWARDS Communication

Aneta Żukowska Aneta Żukowska
30 stycznia 2014
Przegląd rynku, Sprzęt, Wydarzenia
0
Ben Thouard - The Watershot

Ben Thouard - The Watershot

Podziel się na FacebookuPodziel się na Twitterze

Międzynarodowe jury składające się z ekspertów wybrało aplikację „Mobilizing the 12th Man”, stworzoną przez Memac Ogilvy Label, jako najlepszy projekt w ramach nagrody ISPO AWARDS Communication 2014. Ponad 93 tysiące wirtualnych kibiców dopingowało swoje drużyny i pokazało jak można rozruszać cały stadion piłkarski, pomimo tego, że obowiązywał na niego zakaz wstępu. Musicie to zobaczyć!

Działanie tej aplikacji pokazuje jak rzeczywiste i emocjonalne mogą być działania wirtualne.

Rozwijanie kanałów komunikacyjnych w sportach kształtuje rynek i nadaje charakter markom. Poprzez wybór zwycięzców nagród ISPO AWARDS Communication targi ISPO pokazują w jaki sposób powinien wyglądać efektywny marketing i skuteczne wprowadzanie projektów w branży sportowej.

Jury oceniało zgłoszenia w 9 kategoriach dla roku 2014: Multimedia, Strona Internetowa, Wydarzenie, Film, Reklama Telewizyjna, Fotografia, Aplikacja na Telefon Komórkowy, Reklama oraz Wrażliwość Społeczna. Dodatkowo nagrodzone zostało najbardziej kreatywne zgłoszenie ze wszystkich pozostałych za pomocą nagrody ISPO AWARD COMMUNICATION OF THE YEAR.

Najlepsze projekty z 6 kategorii otrzymają tytuł ISPO AWARD GOLD WINNER, a inne wyróżniające się prace zdobędą nagrody ISPO AWARD WINNER.

***

Przegląd zwycięzców nagród ISPO AWARD COMMUNICATION OF THE YEAR oraz ISPO AWARD GOLD WINNER

COMMUNICATION OF THE YEAR:

Memac Ogilvy Label dla C.S Hammam-Lif; produkt: Mobilizing the 12th Man

W Tunezji rząd zakazał kibicom wstępu na stadiony ekstraklasy piłkarskiej ze względu na zagrożenie bezpieczeństwa. W celu stworzenia wspaniałej atmosfery podczas ważnych meczy klubu C.S Hammam-Lif, kibice mogli dopingować swój zespół na różne sposoby w telewizji na żywo przy zastosowaniu aplikacji komórkowej.

Doping był transmitowany przez zestaw 40 głośników na trybuny stadionu. Dzięki dobremu rozreklamowaniu tej akcji, 93100 kibiców zmobilizowało się do dopingu za pomocą nagrodzonej aplikacji, co pomogło w uratowaniu ich zespołu przed spadkiem do niższej ligi. W sumie 1,2 miliona osób obejrzało ten mecz.

GOLD WINNER w kategorii Multimedia:

ORTOVOX Sportartikel GmbH we współpracy z Safety Academy LAB

Rdzeniem tej kampanii firmy ORTOVOX jest interaktywna strona startowa, na której znajdują się filmy instruktażowe, instrukcje dotyczące bezpieczeństwa lawinowego oraz rozmaite informacje i narzędzia zwiększające bezpieczeństwo w górach. W skład kampanii wchodzą reklamy drukowane, klipy reklamowe, konwencjonalne banery, newslettery oraz konkurs na Facebooku. Kontekst społeczny oraz aspekty techniczne kampanii ORTOVOXA mają na celu zmniejszenie liczby ofiar w wypadkach lawinowych.

GOLD WINNER w kategorii Wydarzenie:

R/GA London dla NIKE; produkt: NIKE+ FuelFest

NIKE wprowadziło kampanię NIKE+ FUELFEST przed Igrzyskami Olimpijskimi w Londynie. Jej celem było zilustrowanie funkcji i efektów NIKE Fuel, czyli uniwersalnej jednostki miary dla wyczynowych sportowców. Koncept zawierał również NIKE FuelBand – urządzenie mierzące codzienny poziom aktywności, następnie konwertujące go na jednostki Fuel, a na koniec wyświetlające wynik w internecie. RG/A London we współpracy z Nike zorganizowała festiwal FuelFest w londyńskiej elektrowni Battersea Power Station, na którym pojawiło się 4 tysiące uczestników.

GOLD WINNER w kategorii Film:

Grain Media dla Burn Energy Drink; produkt: Burn Presents

„We Ride – The Story of Snowboarding”

Film „We Ride” zabiera publiczność na podróż przez cztery dekady historii snowboardingu, która stanowi dowód niezwykle dynamicznego rozwoju tej dyscypliny sportu. Film pokazuje wpływ snowboardingu na muzykę, modę i technologię sportową, a do tego przedstawia całą subkulturę snowboardową. „We Ride” opowiada swoją historię w świeży i innowacyjny sposób, a do tego jest równie dynamiczny jak dyscyplina, którą przedstawia. Dzięki wywiadom z wieloma gwiazdami snowboardingu, unikalnym materiałom archiwalnym i wcześniej niepublikowanym ujęciom, ten film staje się niepowtarzalnym doświadczeniem kulturowym.

GOLD WINNER w kategorii Reklama:

Sportsman’s Delight GmbH dla PYUA; produkt: PYUA – ECOrrect Outerwear

Zminimalizuj ślad, który zostawiasz na środowisku. Dzięki opatentowanemu, zamkniętemu systemowi recyklingu, odzież ECOrrect Outerwear może być utylizowana w 100%, a tym samym może zmniejszać emisję CO2 i negatywny wpływ na środowisko naturalne. Kampania została zaadresowana do konsumentów uświadomionych ekologicznie, a do tego dystansuje się od konwencjonalnych form reklamowych stosowanych w odzieży zimowej. Kampania podkreśla strategię firmy ECOrrect poprzez przedstawienie kurtki w postaci fragmentu liścia. Sposób w jaki pokazano kurtki obracające się w kręgu jest symbolem zamkniętego cyklu recyklingu.

GOLD WINNER w kategorii Aplikacja:

Adidas; produkt: MICOACH MULTI-SPORT

Aplikacja miCoach Multisport, współpracująca z miCoach SPEED CELL oraz X CELL, pozwala na wizualizowanie każdej minuty wysiłku sportowego oraz na analizę osiągniętych wyników. Aplikacja jest dostępna dla platform iOS, Android oraz Windows i stanowi kompletny system treningowy, który umożliwia zapisywanie i poprawianie wyników w rozmaitych dyscyplinach sportowych. Aplikacja współpracuje z portalem internetowym mi-Coach.com, na którym można zapisywać i porównywać wszystkie dane.

GOLD WINNER w kategorii Fotografia:

Ben Thouard – The Watershot

Fotograf Ben Thouard czekał cały tydzień na idealne warunki na to zdjęcie morskie – doskonałe ujęcie wykonany rybim okiem przedstawiające surfera SUP, Sean Poynter płynącego wewnątrz załamującej się fali okolicach Teahupoo na Taiti. Thouard przez wiele godzin pływał wśród trzymetrowych fal, aby w końcu uchwycić idealny kadr pokazujący ten trudny manewr w wykonaniu Poyntera. Fotograf użył swój aparat Canon EOS 1DX z obiektywem typu rybie oko w wodoodpornej obudowie, a do tego miał na sobie płetwy do nurkowania.

Ben Thouard - The Watershot
Ben Thouard – The Watershot

Przyznano również nagrody ISPO AWARD WINNERS w kategoriach Wrażliwość Społeczna i Strona Internetowa, jednak Jury nie zdecydowało się na wyróżnienie nikogo w obrębie tych kategorii tytułem ISPO AWARD GOLD WINNER.

Źródło: ISPO MUNICH

 

Tags: ISPO MunichNikeOrtovoxPyua
Aneta Żukowska

Aneta Żukowska

Powiązane wiadomości

Mitch Hutchcraft na szczycie Mount Everest (fot. mat. prasowe)
Wydarzenia

Mount Everest i „najdłuższy triathlon świata”

12 maja 2025
Busy elektryczne, kursujące nad Morskie Oko w Tatrach (fot. Tatrzański Park Narodowy)
Wydarzenia

Elektrycznym busem z Zakopanego nad Morskie Oko za 100 zł. Póki co ludzie wybierają zaprzęgi

9 maja 2025
fot. Bosch
Nowości

Więcej adrenaliny, więcej mocy, więcej radości na trasie

7 maja 2025
Następny artykuł

Komunikat o profilu Outdoor Magazynu na Facebooku – przejęcie konta

ISPO nagradza najlepsze produkty na sezon 2014/2015

BMW i SALEWA ogłaszają współpracę

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Subskrybuj!

Zapisz się do naszego newslettera. Będziesz dostawał informacje o nowościach na stronie.

Najnowsze

Mitch Hutchcraft na szczycie Mount Everest (fot. mat. prasowe)

Mount Everest i „najdłuższy triathlon świata”

Michał Gurgul
12 maja 2025
0

Mitch Hutchcraft staną wczoraj (11 maja 2025) na szczycie najwyższej góry świata, kończąc tym samym wyzwanie, które określa jako „najdłuższy...

A Grain of Sand (2009) – film dokumentalny

Redakcja
12 maja 2025
0

This is Brendon Grimshaw's love story with Moyenne Island, which we filmed between 2007 & 2008. A mythical journey to...

Busy elektryczne, kursujące nad Morskie Oko w Tatrach (fot. Tatrzański Park Narodowy)

Elektrycznym busem z Zakopanego nad Morskie Oko za 100 zł. Póki co ludzie wybierają zaprzęgi

Michał Gurgul
9 maja 2025
0

W weekend majowy wystartowały busy elektryczne, mające wozić turystów nad Morskie Oko. Cena przejazdu z Zakopanego na Włosienicę: 100 zł....

fot. Bosch

Więcej adrenaliny, więcej mocy, więcej radości na trasie

Artykuł sponsorowany
7 maja 2025
0

Performance Line CX-R od Bosch uwalnia czystą energię na trasie – z potężną dynamiką i zaawansowaną technologią w najdrobniejszych szczegółach....

© 2010-2024 Outdoor Magazyn - Magazyn sportów outdoorowych.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Brak wyników
View All Result
  • Wydarzenia
  • Sprzęt
  • Kierunki outdoor
  • Kultura
  • Testy
  • Poradniki
  • Gdzie kupić Outdoor Magazyn
  • Kontakt
  • Polityka prywatności

© 2010-2024 Outdoor Magazyn