Helly Hansen, norweski producent sportowej odzieży i obuwia, otrzymał w tym tygodniu prestiżową nagrodę Red Dot. Nagrodą uhonorowano model kurtki Spectrum dostępnej na rynku w przyszłym sezonie jesień-zima.
Rada ekspertów składająca się z 40 członków oceniała rekordową w tym roku liczbę 4815 zgłoszeń z 53 krajów, po czym wyłoniła 72 zwycięzców. Jedynie zwycięzcy mogą używać znaku Red Dot i podkreślać nim nadzwyczajną jakość swojego wyrobu.
Kurtka Helly Hansen – Spectrum – zachwyciła ekspertów swoją uniwersalnością – można wykorzystywać ją niezależnie od rodzaju pokrywy śnieżnej. Kurtka posiada system mechanicznej wentylacji regulacji temperatury – H2Flow. Spectrum wykonane jest z elastycznej membrany Helly Tech Professional, która zapewnia swobodę ruchów podczas gdy warstwa ocieplenia Primaloft Black zapewnia komfortowe ciepło.
W ocenie jury Red Dot ważne jest kryterium innowacyjności – mówi Erik Burbank, V-ce Dyrektor Marketingu Helly Hansen.
Unikalna technologia H2Flow zaprojektowana przez Helly Hansen wyróżniła nas spośród konkurencji ponieważ pozwala miłośnikom sportów zimowych regulować temperaturę ciała poprzez kieszenie zatrzymujące ciepło, dodając w ten sposób dodatkową warstwę izolacyjną, która praktycznie nic nie waży.
System H2Flow pozwala narciarzom regulować własną temperaturę ciała poprzez mechaniczne suwaki, w zależności od warunków pogodowych i poziomu intensywności aktywności fizycznej
Nagroda Red Dot Design
Nagroda Red Dot design to uznane międzynarodowe wyróżnienie przyznawane przez Niemieckie Centrum Designu w Essen. Celem konkursu jest uhonorowanie produktów wyróżniających się wzornictwem, jakością i wyznaczających trendy. Od 1955 roku producenci starają się o zdobycie tego wyróżnienia a zwycięzcy ogłaszani są na rokrocznej gali. Zwycięskie produkty są prezentowane w muzeum Red Dot Design w Essen.
O Helly Hansen
Helly Hansen to marka stworzona w 1877 r w Moss, w Norwegii. Od 1877 roku dba o profesjonalistów na morzach i w górach całego świata. Ich kolekcja, stworzona z połączenia skandynawskiego designu i doświadczeń płynących z życia w najtrudniejszych warunkach na ziemi, pozwala zapewnić profesjonalistom wykonywaniu ich pracy w terenie. To Helly Hansen wynalazła 130 lat temu pierwszy materiał wodoodporny, w 1960 roku stworzyła również pierwszą tkaninę tzw. polar a w 1970 r wprowadziła pierwszą bieliznę termo aktywną wyprodukowaną przy użyciu Lifa® Stay Dry Technology. Dziś Helly Hansen jest marką wybraną na oficjalnego partnera ponad 35 ośrodków narciarskich i grup przewodników i ratowników górskich.
Odzież marki Helly Hansen – bielizna termo aktywna, odzież sportowa, odzież wierzchnia, obuwie zimowe, outdoorowe i do sportów wodnych sprzedawane są w ponad 40 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o kolekcji Helly Hansen zapraszamy na www.hellynansen.com
Informacja prasowa marki Helly Hansen