Specjalizująca się w sportach górskich marka SALEWA oraz producent aut BMW połączyli siły, by stworzyć niezwykły duet mobilności i przygody. Podczas współpracy, która wystartuje już we wrześniu 2014 roku, obie strony będą miały możliwość doświadczenia przyjemności jazdy i fascynacji sportami górskimi.
Na przekór szybkości, będącej symbolem naszych czasów, wielu ludzi szuka chwili oddechu na łonie natury. W rezultacie, wszelkie aktywności na świeżym powietrzu cieszą się ogromną popularnością, a ciągle rosnąca grupa miłośników sportu kieruje swoje zainteresowania w stronę otwartych przestrzeni i gór.
Połączenie nowoczesnego, aktywnego trybu życia i imponującej górskiej natury to najlepszy sposób na zdrowie, różnorodność, jak i radość, a szeroki wachlarz aktywności daje każdemu możliwość znalezienia własnej alternatywy na spędzanie wolnego czasu. Amator pieszych wędrówek, wspinacz czy zapalony rowerzysta – bez względu na rodzaj sportu, ważne jest, by każdy mógł sprawnie i bez problemów przygotować się do kolejnych wyzwań. W tym celu, niezbędny jest zarówno odpowiedni sprzęt sportowy, jak i komfortowy środek transportu.
Specjalizująca się w sportach górskich marka SALEWA oraz producent aut BMW połączyli siły, by stworzyć niezwykły duet mobilności i przygody.
Współpraca marek BMW i SALEWA ogłoszona została 28 stycznia br. podczas ISPO – czołowych międzynarodowych targów zimowego przemysłu sportowego. W przyszłości, marki będą wspólnie zapraszać aktywnych ludzi do czerpania radości z przebywania na świeżym powietrzu i cieszenia się naturą. Zaawansowanie technologiczne, w kierunku którego konsekwentnie podąża BMW oraz wieloletnie specjalistyczne doświadczenie w wielu dziedzinach, jakim może poszczycić się SALEWA to idealnie pasujące do siebie elementy, tworzące razem dynamiczną całość.
Począwszy od września 2014 roku, partnerzy zorganizują dla swoich gości serię atrakcyjnych imprez poświęconych różnym sportom górskim i sposobom wypoczynku w plenerze. SALEWA wesprze każde wydarzenie dostarczając odpowiedni sprzęt, a wszystko będzie odbywać się w towarzystwie doświadczonych sportowców i przewodników górskich. O transport do każdej lokalizacji zadba BMW, dzięki czemu uczestnicy będą mogli poczuć dynamikę sportowej jazdy oraz poznać innowacyjną technologię i nową koncepcję mobilności.
Wraz z nową, seryjną wersją modelu Concept Active Tourer, BMW postanowiło poszerzyć swoją linię w segmencie coraz bardziej popularnych małych samochodów premium i samochodów kompaktowych. Nowy model BMW stanowi połączenie wysokiej funkcjonalności przestrzeni i kompaktowych wymiarów zewnętrznych z najwyższą wydajnością, dynamiką jazdy, jak i stylowym wyglądem w duchu klasycznego wzornictwa BMW. Wszystko to sprawia, że model to doskonała propozycja dla aktywnych pasjonatów sportu, którzy uwielbiają podróże poza miastem.
Jak mówi Dr. Steven Althaus, dyrektor ds. Brand Management i Obsługi Marketingowej Grupy BMW:
Wraz z nową, seryjną wersją modelu Concept Active Tourer, BMW po raz kolejny daje dowód na to, że potrafi wprowadzić nowe koncepcje i rozwiązania dostosowane do potrzeb swoich klientów. SALEWA – producent wysokiej klasy sprzętu górskiego i BMW mają wspólny cel zapewniania współczesnym ludziom optymalnej mobilności dla ciała i umysłu. Niezwykle cieszymy się na współpracę z SALEWA i wspólną realizację wszystkich ekscytujących projektów.
Uczestnicy imprez organizowanych przez obie marki będą mieli okazję zapoznać się z modelem podczas jazdy próbnej i dzięki temu przekonać się o jego zaletach.
W dzisiejszych czasach luksus definiowany jest jako czas, który możemy poświęcić na przeżywanie niezapomnianych chwil. Takie wrażenia czekają na nas na świeżym powietrzu, pośrodku natury, w górach – tam, gdzie całe ciało zaznaje najwięcej ruchu. Niezwykle ważne jest, by zarówno amatorzy, jak i profesjonaliści darzyli swój sprzęt pełnym zaufaniem oraz podróżowali do wybranych miejsc w warunkach całkowitego bezpieczeństwa. Mobilność jednostki odgrywa tutaj kluczową rolę. Współpraca z BMW stanowi połączenie komfortowej dynamiki jazdy z naszym wieloletnim doświadczeniem w sportach górskich, tworząc idealną bazę pod jedyne w swoim rodzaju aktywności i przygody w górach – komentuje Massimo Baratto, Dyrektor Generalny SALEWA.
Bezproblemowy dojazd do celu to bardzo istotny aspekt wszelkich wyjazdów również dla Rogera Schäli, profesjonalnego alpinisty i członka SALEWA alpineXtrem Team. Szwajcar co roku pokonuje 35 000 km, by odbywać regularne treningi i realizować wspinaczkowe projekty. Niezmienną motywacją pozostaje dla niego jego pasja, czyli wspinanie i góry, którą już w młodości obudził w nim Eiger – słynny szczyt, znajdujący się tuż za progiem rodzinnego domu Rogera. Dziś alpinizm to nie tylko jego pasja, ale również i zawód, a góry określa on mianem „nauczyciela”, nawet w kwestiach codziennych aspektów życia.
Obecna kampania SALEWA zatytułowana „One Life to Live” stanowić będzie idealną platformę dla wspólnej inicjatywy podjętej przed markę i BMW. SALEWA wyposaży wszystkich uczestników akcji, od początkujących po profesjonalistów, w odpowiedni sprzęt i tym samym podniesie świadomość zagrożeń obecnych w terenie górskim. Latem, organizowane przez SALEWA szkolenia odbywać się będą na via ferratach, a w sezonie zimowym, klienci dostaną możliwość pogłębienia swojej wiedzy z zakresu poruszania się w terenie i obsługi urządzeń nadawczo-odbiorczych poprzez udział w szkoleniach prowadzonych przez doświadczonych przewodników górskich. BMW zostanie partnerem wybranych edycji i zapewni ich uczestnikom komfortowy transport do każdej lokalizacji i z powrotem.
Współpracy BMW i SALEWA towarzyszyć będzie wspólna komunikacja kanałami online i offline, jakimi dysponuje każda z marek, począwszy od sezonu lato 2014.
Informacja prasowa marki Salewa