Outdoor Magazyn
  • Start
  • Aktualności
    • Wspinaczka
    • Tatry
    • Alpinizm
    • Himalaizm
    • Biegi górskie i trail
    • Podróże
    • Poza trasą
    • Narty
    • Rajdy
    • Drytooling
    • Rowery
    • Szkolenia/Warsztaty
    • Konkursy
    • Jaskinie
    • Triathlon
    • Praca w outdoorze
  • Kierunki
    • Miejsca
    • Relacje
    • Wyprawy
  • Poradniki
    • Trekking & Góry
    • Skitouring
    • Turystyka
    • Trail running i Rajdy
    • Freeride
    • Biegówki
    • Fotografia & Film
    • Kuchnia
  • Testy
    • Obuwie
    • Odzież
    • Sprzęt & akcesoria
  • Sprzęt
    • Nowości
    • Poradnik sprzętowy
    • Przegląd rynku
    • Sklepy outdoorowe
    • Przewodniki
  • Ludzie
  • Kultura
    • Festiwale
    • Film
    • Książki
    • Prasa
    • Wystawy i Teatr
  • Patronat
  • Outdoor Mag
  • Gdzie kupić?
Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Start
  • Aktualności
    • Wspinaczka
    • Tatry
    • Alpinizm
    • Himalaizm
    • Biegi górskie i trail
    • Podróże
    • Poza trasą
    • Narty
    • Rajdy
    • Drytooling
    • Rowery
    • Szkolenia/Warsztaty
    • Konkursy
    • Jaskinie
    • Triathlon
    • Praca w outdoorze
  • Kierunki
    • Miejsca
    • Relacje
    • Wyprawy
  • Poradniki
    • Trekking & Góry
    • Skitouring
    • Turystyka
    • Trail running i Rajdy
    • Freeride
    • Biegówki
    • Fotografia & Film
    • Kuchnia
  • Testy
    • Obuwie
    • Odzież
    • Sprzęt & akcesoria
  • Sprzęt
    • Nowości
    • Poradnik sprzętowy
    • Przegląd rynku
    • Sklepy outdoorowe
    • Przewodniki
  • Ludzie
  • Kultura
    • Festiwale
    • Film
    • Książki
    • Prasa
    • Wystawy i Teatr
  • Patronat
  • Outdoor Mag
  • Gdzie kupić?
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Outdoor Magazyn
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Home Sprzęt Ekologia

Fjällräven uznany najbardziej zrównoważoną marką w Szwecji w rankingu Sustainable Brand Index 2020

Informacja prasowa Informacja prasowa
14 kwietnia 2020
Ekologia, Sprzęt
0
Fjällräven uznany najbardziej zrównoważoną marką w Szwecji w rankingu Sustainable Brand Index 2020
1
SHARES
113
VIEWS
Podziel się na FacebookuPodziel się na Twitterze

Według największego w Europie badania i rankingu − Sustainable Brand Index™ 2020 – marka Fjällräven uzyskała tytuł lidera zrównoważonego rozwoju w Szwecji. Szwedzcy konsumenci ocenili ponad 1400 marek i w głosowaniu wskazali Fjällräven jako najbardziej zrównoważoną markę w kategorii „odzież i moda”.

***

Christiane Dolva, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju we Fjällräven:

Zrównoważony rozwój to głęboko zakorzeniona wartość we Fjällräven, która stanowi punkt wyjścia do wszystkiego, co robimy. Nie jesteśmy jednak tak dobrzy w jego promowaniu, jak we wprowadzaniu rzeczywistych zmian poprzez nasze działania. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że konsumenci postrzegają Fjällräven jako zrównoważoną markę i doceniają nasze nieustanne wysiłki na rzecz ulepszania materiałów, procesów produkcyjnych i łańcuchów dostaw z punktu widzenia zrównoważonego rozwoju i identyfikowalności źródeł.

Produkty Fjällräven są wytwarzane z myślą o wieloletnim użytkowaniu, z naciskiem na wytrzymałość i w zgodzie z filozofią zrównoważonego rozwoju. Te trzy parametry stoją u podstaw wszystkich procesów – od tworzenia projektu na desce kreślarskiej, przez wybór odpowiedniego materiału, selekcję dostawców, finalną produkcję aż do tego, co dzieje się z produktem po zakończeniu jego cyklu życia. Przedstawiciele marki podkreślają:

Produkty powinny być wytrzymałe i długowieczne, zarówno w sensie fizycznym, jak i na poziomie emocjonalnym. W końcu, co nam po odzieży wykonanej z najtrwalszej tkaniny na świecie, jeśli po roku od zakupu wydaje się ona przestarzała? Z tego powodu ponadczasowe wzornictwo jest dla nas priorytetem. Cieszymy się, gdy widzimy, jak nasze produkty są przekazywane z pokolenia na pokolenie, ponieważ oznacza to, że udało nam się stworzyć długotrwałą wartość, która pozwala na bardziej zrównoważone zachowanie.

Jeśli chodzi o materiały, to zawsze w pierwszej kolejności wykorzystujemy te pochodzenia organicznego, odnawialne lub pochodzące z recyklingu, co jest możliwe dzięki aktywnemu stosowaniu kryteriów Higg Index. Fjällräven jest także członkiem Koalicji na Rzecz Zrównoważonej Odzieży (Sustainable Apparel Coalition) oraz jest zaangażowany w inicjatywę ONZ − Global Climate Action. Od 2015 roku we wszystkich produktach zaprzestano stosowania impregnatów na bazie fluorowęglowodorów, a wszystkie nowe produkty z materiału G-1000 wytwarzane są z bawełny organicznej i poliestru pochodzącego z recyklingu. Dobrostan zwierząt i zrównoważony rozwój społeczny pozostają na pierwszym miejscu we wszystkich działaniach i procesach produkcyjnych marki.

Fjällräven jest również znany z przejrzystego i etycznego procesu produkcji puchu (opisanego szczegółowo jako “Fjällräven Down Promise“) oraz szerokiego zastosowania wełny pochodzącej z różnych identyfikowalnych źródeł. To wszystko stanowi część nieustannych wysiłków marki mających na celu ograniczenie wpływu na środowisko naturalne i zrównoważoną produkcję.

Sustainable Brand Index™ to największe w Europie niezależne badania marek pod kątem zrównoważonego rozwoju, obejmujące ponad 1400 firm, 35 branż i 58 000 konsumentów w 8 krajach. Ranking publikowany od 2011 roku pozwala określić, jak marki są postrzegane pod kątem społecznej i ekologicznej odpowiedzialności. Więcej informacji o rankingu na stronie www.sb-index.com.

Informacja prasowa

Tags: FjallravenSustainable Brand Index
Informacja prasowa

Informacja prasowa

Związane wiadomości

Fjällräven Samlaren: nowe przygody materiałów poprodukcyjnych [sponsorowany]
Ekologia

Fjällräven Samlaren: nowe przygody materiałów poprodukcyjnych [sponsorowany]

1 marca 2021
Podejmij wyzwanie i weź udział w Suunto World Vertical Week [sponsorowany]
Nowości

Podejmij wyzwanie i weź udział w Suunto World Vertical Week [sponsorowany]

1 marca 2021
Optimus prezentuje innowacyjny, podwójny palnik dla miłośników outdooru
Nowości

Optimus prezentuje innowacyjny, podwójny palnik dla miłośników outdooru

26 lutego 2021
Następna
Wybierz rower zamiast komunikacji publicznej 

Wybierz rower zamiast komunikacji publicznej 

Fjällräven wstrzymuje kolejne edycje popularnej serii trekkingów z powodu pandemii Covid-19

Fjällräven wstrzymuje kolejne edycje popularnej serii trekkingów z powodu pandemii Covid-19

Karkonoski Park Narodowy, logo

Karkonoski Park Narodowy jest od dziś otwarty

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Śledź nas

  • 6.8k Fans
  • 873 Followers

Najnowsze

Skitouring – kompendium

Skitouring – kompendium

Redakcja
4 marca 2021
0

Niewiele rzeczy na świecie jest przyjemniejszych od dobrej wycieczki na "turach" - pewnie niejeden zapalony skitourowiec to potwierdzi. Dlaczego? O...

Fjällräven Samlaren: nowe przygody materiałów poprodukcyjnych [sponsorowany]

Fjällräven Samlaren: nowe przygody materiałów poprodukcyjnych [sponsorowany]

Artykuł sponsorowany
1 marca 2021
0

Fjällräven z dumą przedstawia Samlaren – wyjątkową kolekcję, która daje nowe życie resztkom tkanin pozostałych po produkcji innych ubrań. Samlaren...

Podejmij wyzwanie i weź udział w Suunto World Vertical Week [sponsorowany]

Podejmij wyzwanie i weź udział w Suunto World Vertical Week [sponsorowany]

Artykuł sponsorowany
1 marca 2021
0

W dniach 1-7 marca 2021 roku na całym świecie odbędzie się Suunto World Vertical Week. To wyjątkowe wydarzenie i wyzwanie...

Wystartowała Transgrancanaria – jeden z największych festiwali biegowych w Europie

Wystartowała Transgrancanaria – jeden z największych festiwali biegowych w Europie

Informacja prasowa
26 lutego 2021
0

Zawody rozgrywane na kanaryjskiej Gran Canarii od kilku lat przyciągały rzesze biegaczy z całego świata, w tym oczywiście z Polski....

© 2010-2021 Outdoor Magazyn - Magazyn sportów outdoorowych.

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Wydarzenia
  • Sprzęt
  • Kierunki outdoor
  • Kultura
  • Testy
  • Poradniki
  • Kontakt

© 2010-2020 Outdoor Magazyn

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie Polityka Prywatności.