Wakacje 2018 – Selectivv podsumowuje wyniki inicjatywy „Bezpieczny Polak”

przez Michał Gurgul | Opublikowano 17 września 2018 15:27

Lato 2018 i sezon urlopowy powoli dobiega końca. Przez dwa miesiące wakacji Polacy korzystali z kurortów zarówno w kraju, jak i za granicą. Okres wakacyjny sprzyjał zagranicznym podróżom w różne zakątki świata. Tegoroczne wakacje były jednak dość niebezpieczne dla polskich turystów ze względu na nawiedzające Europę oraz dalsze rejony globu klęski żywioły i gwałtowne zjawiska atmosferyczne. W każdy zakątek świata, firma Selectivv starała się dotrzeć z komunikatem o niebezpieczeństwie w ramach projektu „Bezpieczny Polak”. Od momentu inauguracji inicjatywy, w czerwcu tego roku, do dzisiaj, firmie Selectivv udało się dotrzeć z komunikatem alarmowym do prawie 8000 Polaków znajdujących się w strefie zagrożenia na całym świecie.

Wakacje 2018 – Selectivv podsumowuje wyniki inicjatywy „Bezpieczny Polak”

Inicjatywa „Bezpieczny Polak”, autorstwa Selectivv, ma na celu współpracę polskich firm technologicznych na rzecz poprawy bezpieczeństwa obywateli naszego kraju. Beneficjentami tego projektu są wszyscy Polacy przebywający za granicą, którzy znajdą się w niebezpieczeństwie takim jak: katastrofa, klęska żywiołowa czy atak terrorystyczny. W projekt zaangażowana jest również firma SentiOne, specjalizująca się w monitoringu Internetu, w roli partnera technologicznego oraz polski Think Tank – Fundacja im. Kazimierza Pułaskiego, w roli partnera merytorycznego.

Projekt „Bezpieczny Polak” to technologia szybkiego reagowania, udostępniana na smartfonach w czasie sytuacji zagrożenia życia bądź zdrowia obywateli RP znajdujących się poza granicami kraju. W przypadku wystąpienia niebezpieczeństwa np. ataku terrorystycznego lub pożaru w ramach platformy Selectivv zostaje uruchomiony specjalny tryb, który u osób przebywających w danej lokalizacji, w danym państwie, w miejscu reklam na mobilnych stronach internetowych czy reklam w aplikacjach na smartfonie wyświetla komunikat alarmowy. Po kliknięciu w niego użytkownik zostaje przeniesiony na stronę z najważniejszymi informacjami na temat zdarzenia oraz ma możliwość wykonania telefonu do odpowiednich służb ratunkowych lub znalezienia drogi do najbliższej jednostki dyplomatycznej.

W związku z falą pożarów oraz powodzi w czasie kończącego się właśnie sezonu urlopowego, Selectivv uruchomił komunikaty alarmowe w ramach projektu „Bezpieczny Polak” w kilkunastu zakątkach świata. Dzięki temu działaniu udało mu się dotrzeć do prawie 8000 Polaków. Na początku lipca system zadziałał m.in. w Japonii podczas ulewnych deszczy i powodzi, na Morzu Karaibskim – na obszarze wysp: Martynika, Dominikana, Barbados, Gwadelupa, gdzie obywatele RP zostali poinformowani o huraganie Beryl, a 23 i 24 lipca komunikaty alarmowe o fali rozległych pożarów zostały wyemitowane na terenie Grecji oraz Szwecji. „Bezpieczny Polak” dotarł również w tak dalekie miejsca jak Vanuatu czy Indonezja, gdzie informował obywateli RP o wzmożonej aktywności wulkanicznej w tych rejonach.

Bezpieczny Polak jest inicjatywą założoną i prowadzoną pro bono. Aby stale się rozwijała i mogła docierać do jak największej liczby osób nie tylko drogą online, ale również telefonicznie, smsowo, jako push w aplikacji, w formie alertu mediowego czy postu social media, Selectivv stale poszukuje partnerów z obszaru różnych dziedzin takich jak: media, telekomunikacja, bankowość mobilna, ubezpieczenia, e-commerce, software, aby usprawniać i przyspieszyć działanie systemu na rzecz poprawy bezpieczeństwa Polaków za granicą. Celem projektu jest wzajemna wymiana narzędzi, technologii i know-how, która usprawni działanie systemu szybkiego reagowania oraz pozwoli na ukazanie efektu synergii w branży technologicznej.

Wszystkich zainteresowanych współpracą zapraszamy na stronę internetową projektu „Bezpieczny Polak”.

***

Od założenia w 2015 roku, Selectivv specjalizuje się w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych o użytkownikach urządzeń przenośnych. Firma posiada obecnie największy w Europie Środkowo-Wschodniej zbiór informacji o właścicielach smartfonów i tabletów, który obejmuje łącznie 82 mln osób, z czego 14 mln w Polsce. Dostęp do nich pozwala Selectivv realizować skuteczne kampanie mobile marketingowe.

Średnio o jednym użytkowniku Selectivv pozyskuje 362 informacje, m.in. dane demograficzne, zainteresowania, jego styl życia oraz lokalizacje, w jakich przebywa. Wykorzystanie big data pozwoliło na wyróżnienie ponad 60 profili behawioralnych konsumentów, kategoryzując ich na m.in.: osoby planujące powiększenie rodziny, bywalców galerii handlowych, użytkowników bankowości mobilnej czy aplikacji muzycznych.

Analiza i profilowanie danych z kanału mobile odgrywa kluczową rolę w dotarciu do klienta ze ściśle dopasowaną ofertą poprzez skuteczną kampanię reklamową. Jest również solidną podstawą badań dużych grup użytkowników urządzeń przenośnych w takich branżach, jak np. bankowość, ubezpieczenia, telekomunikacja, usługi doradcze itp.

Zapraszamy na stronę: selectivv.com.

Informacja Prasowa Selectivv

Skomentuj

XHTML: Możesz korzystać z tych znaczników HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

 


Outdoor Magazyn