Co się stanie, gdy spotkają się renomowany producent sprzętu transportowego oraz jeden z najbardziej utalentowanych polskich grafików młodego pokolenia? Efekt takiego spotkania musi być niesamowity – i właśnie tak jest tym razem. Przedstawiamy bagażnik dachowy Thule ozdobiony unikalną grafiką, której autorem jest Alek „Lis Kula” Morawski – powstał tylko jednej egzemplarz, który wylicytować można podczas tegorocznego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy!
Bagażnik Thule Pacific wygląda świetnie już w wersji fabrycznej – ale egzemplarz, który wylicytować można w serwisie Aukcje.wosp.org.pl jest absolutnie wyjątkowy i niepowtarzalny. Standardowy bagażnik firmy Thule został ozdobiony namalowaną ręcznie grafiką nawiązującą zarówno do Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, jak i sportowego charakteru produktów marki Thule.
Osoba, która wylicytuje najwyższą kwotę może więc mieć nie tylko satysfakcję ze wsparcia szlachetnego celu (przypomnijmy: w tym roku WOŚP zbiera fundusze na zakup specjalistycznego sprzętu dla dziecięcej medycyny ratunkowej oraz godnej opieki medycznej seniorów), ale również możliwość używania podczas podróży jedynego w swoim rodzaju bagażnika, ozdobionego pracą jednego z najzdolniejszym młodych polskich grafików i ilustratorów.
Zapraszamy do licytacji – aukcja dostępna jest na stronie: http://aukcje.wosp.org.pl/bagaznik-thule-z-grafika-lisa-kuli-tylko-dla-wosp-i909867
Alek „Lis Kula” Morawski
Urodzony w Oakland, ukończył California College of Arts. Obecnie mieszka i tworzy w Warszawie – specjalizuje się w muralach oraz ilustracjach, inspirowanych tradycyjnymi bajkami rysunkowymi z krajów dawnego bloku wschodniego. Swoje prace prezentował m.in. w Muzeum Sztuki Nowoczesnej (Warszawa), Direktorenhaus Berlin, Poco Galery (Wrocław), Society of Illustrators (Nowy Jork), Palazzo Marchesale Di Arnesano (Lecce) oraz Lopo i Space Gallery (San Francisco). W przeszłości miał już okazję realizować projekty dla WOŚP, a także m.in. dla 20th Century Fox, Aktivist Magazine, Asfalt Records, Levi’s, Nestlé, Prosto, TVP Kultura, Urban Records oraz Vice. Więcej: http://alekmorawski.com.
Thule
Firma Thule powstała w Szwecji w roku 1942. Zgodnie z firmowym motto – Bring your life – Thule oferuje szeroki asortyment produktów, które ułatwiają aktywnym użytkownikom wygodne, bezpieczne i efektywne transportowanie sprzętu sportowego i bagażu, a także przewożenie dzieci. W ofercie firmy znaleźć można bagażniki dachowe i rowerowe, boksy dachowe, przyczepy do przewozu łodzi i koni, torby i plecaki do transportu komputerów i aparatów fotograficznych, a także produkty dziecięce, takie jak foteliki rowerowe czy wielofunkcyjne wózki i przyczepki. Produkty te są dostępne w ponad 125 krajach na całym świecie. Thule jest obecnie największą marką w ramach Thule Group. Więcej informacji znaleźć można na stronie www.thule.com.
Informacja prasowa marki Thule