Od lat specjalizująca się w produkcji sprzętu wspinaczkowo-turystycznego polska marka Milo, wprowadziła do sprzedaży kolekcję produktów na 2016 rok. Są to całkowicie nowe wzory, świeża kolorystyka oraz uzupełnienie i kontynuacja chętnie kupowanych produktów z wcześniejszych sezonów. Katalog z nowymi produktami znajduje się TUTAJ.
Wraz z nowa kolekcją został uruchomiony nowy serwis internetowy producenta: www.milo.pl. Na stronie fani marki mogą zapoznać się kompleksową ofertą, aktualnymi newsami, teamem marki oraz mapą sklepów z produktami Milo.
W nowym serwisie produkty podzielone zostały na trzy kategorie tematyczne, zgodnie z ich przeznaczeniem. Są to kategorie poświęcone odzieży, akcesoriom i plecakom. Każda z nich szczegółowo rozwija daną kategorie. Dodatkowo na głównej stronie prezentowane są promowane produkty sezonowe z każdej kategorii.
Warte podkreślenia jest, iż oddając nową witrynę, Milo przedstawiło ją w wersji beta na Facebooku, a uwagi i sugestie klientów, które się pojawiły od razu były wcielane w życie. W kolejnych miesiącach serwis zostanie rozbudowany o wersję anglojęzyczną oraz możliwość zakupów wszystkich prezentowanych produktów.
źródło: Milo
Ktoś, kto projektował ilustracje nowych produktów marki Milo musiał być w bardzo dobrym nastroju, ale nie wiem, czy to poważne umieszczac motylki na takiej grafice :/ Co za dużo to niezdrowo…totalnie odwracają wzrok od istoty artykułu.
To był środek przeciw ukąszeniom owadów. Motylki to efekt uboczny. Ja to stosuję i tak mam.