W Monachium zakończyły się targi ISPO 2016, gdzie jak co roku można zobaczyć nowości marek sportowych na nadchodzący sezon zimowy. Produkty najciekawsze i najbardziej innowacyjne, wyznaczające standardy w obszarach niezawodności, funkcji oraz wzornictwa zostają nagrodzone ISPO Award. Od wielu lat marka Fjällräven otrzymuje nagrody ISPO – nie inaczej jest w tym roku. Tytuł Winner otrzymały dwa produkty: Lappland Eco-Shell Poncho oraz namiot Polar Endurance 3.
Lappland Eco-Shell Poncho – idealna ochrona przed deszczem
Lappland Eco-Shell Poncho to doskonała ochrona w deszczowy dzień, wyprodukowana w sposób minimalizujący negatywny wpływ na środowisko naturalne. Poncho to gwarancja bardzo dobrej cyrkulacji powietrza, dającej komfort podczas aktywności związanej z długim wyczekiwaniem jak obserwacja ptaków czy fotografia dzikiej przyrody.
Dopracowane detale takie jak duży kaptur czy praktyczna, zwijana przednia klapa chroniąca lornetkę, kamerę, aparat fotograficzny lub strzelbę, sprawiają, że w łatwy sposób można skoncentrować na wykonywanej czynności nawet podczas ulewy. Elastyczna, bezszelestna 2,5-warstwowa tkanina Eco-Shell jest niezwykle wygodna, jak również łatwa do przechowywania, w przerwach między przygodami.
Polar Endurance 3 – dla poszukiwaczy wielkich przygód
Jest wyjątkowo łatwy w obsłudze, nawet w grubych, zimowych rękawicach. Wszystkie elementy wyposażenia oraz wytrzymały stelaż składający się z dwóch pałąków zostały zaprojektowane tak, by namiot sprawdził się nawet przy ekstremalnym obciążeniu. Wyjątkowo trwały tropik wykonany z 75-denierowego włókna poliestrowego nie przepuszcza wilgoci do środka namiotu, a raz rozbity przez dłuższy okres nie wymaga dodatkowej regulacji i poprawy.
Polar Endurance 3 jest wyprodukowany w sposób minimalizujący negatywny wpływ na środowisko naturalne, bez użycia szkodliwych fluorokarbonów, polichlorku winylu i środków zmniejszających palność.
Polar Endurance 3 to wyjątkowo trwały namiot typu tunelowego przeznaczony na arktyczne wyprawy. Endurance 3 jest kolejnym modelem w zaprojektowanej od nowa kolekcji namiotów Fjällräven, która dostępna będzie w sklepach od wiosny 2016 roku.
Informacja prasowa