Trwa Dzień Darmowej Dostawy. Do akcji przyłączyła się rekordowa liczba sklepów – jest ich ponad 2100, wśród nich znajduje się wiele sklepów outdoorowych.
Tegoroczny Dzień Darmowej Dostawy, organizowany po raz czwarty przez serwis eKomercyjnie.pl, przypada na ten sam dzień co Cyber Monday w Stanach Zjednoczonych, czyli 2 grudnia 2013. W Dniu Darmowej Dostawy w godzinach od 00:01
do 23:59 będzie można zrobić zakupy online szybko, wygodnie i bez ponoszenia kosztów przesyłki.
Także sklepy outdoorowe i turystyczne dołączyły do akcji. Dziś kosztów przesyłki nie zapłacimy m.in. w sklepach: Alpin Sklep, E-Pamir, Outdoorzy.pl, Globrtek.com, e-Horyzont.pl, Plecak Turysty, Salewa Mountian Shop, Skalnik.pl, Tuttu.pl, Kwark, e-Biwak.pl, Hudy Sport, Climbe, Sklep Górski K2, SklepExtreme.pl, Just Sport, Woda Góry Las, Jack Wolfskin, OutdoorPro.pl, The North Face 8a.pl, equip.pl, Taternicki.pl, 8a.pl, Megaoutdoor.pl, Everest, Polar Sport, Negra Sport, Sklep Górski Carpathia, i w wielu innych. Pełan lista sklepów turystycznych znajduje się TUTAJ, a sportowych TUTAJ.
Na oficjalnej stronie www.dziendarmowejdostawy.pl można na bieżąco zapoznawać się z listą sklepów, które przyłączają się do akcji. Najwięcej zgłosiło się w kategoriach: „Dom i ogród” (18,4 proc.), „Uroda i zdrowie” (11,9 proc.), „Odzież, dodatki” (11,4 proc.), „Dla Dzieci” (7,5 proc.) oraz „Sport” (5,4 proc.).
Jak mówi Krzysztof Bartnik, prezes eKomercyjnie.pl, z roku na rok Dzień Darmowej Dostawy zyskuje coraz większą popularność.
Tym samym w kalendarzu polskiej branży e-commerce, jak i świadomości Internautów, już chyba na dobre zagościło święto zakupów internetowych. Dzięki współpracy firm z całego sektora mamy dużą szansę na wykreowanie wydarzenia na miarę Cyber Monday, które co roku odbywa się w Stanach Zjednoczonych. I cały czas robimy wszystko, by ten cel zrealizować – dodaje.
Jak wyglądał Cyber Monday 2012 w USA
Cyber Monday to pierwszy poniedziałek po Święcie Dziękczynienia, kiedy Amerykanie zaczynają poszukiwać w Internecie zniżek na zakupy świąteczne. Jak wynika z danych firmy badawczej comScore, konsumenci z USA w trakcie ostatniego Cyber Monday (26 listopada 2012) wydali 1,46 miliarda USD, co stanowiło 17 proc. więcej w porównaniu do roku 2011, kiedy to przeznaczyli
1,25 miliarda USD na zakupy internetowe w tym dniu.
Czego możemy się spodziewać od sklepów?
Zakwalifikowany do Akcji DDD Sklep Internetowy ma obowiązek:
- nie podnosić cen sprzedawanych towarów o wartość przesyłki od dnia zakwalifikowania do Akcji DDD do 2 grudnia 2013 roku;
- wprowadzić koszt dostawy równy 0 (zero) złotych dla wszystkich zamówień złożonych 2 grudnia 2013 od godziny 00:01 do godziny 23:59, niezależnie od metody płatności, rodzaju dostawy i wartości zamówienia.
Zakwalifikowany do Akcji DDD Sklep Internetowy ma prawo:
- ustalić minimalną wartość zamówień na 20 pln brutto;
- uzależnić realizację zamówienia w ramach Akcji DDD od założenia przez swojego klienta konta, w ramach którego podane zostaną dane niezbędne do realizacji takiego zamówienia;
Więcej informacji o akcji, lista sklepów i regulamin znajdują się na stronie: www.dziendarmowejdostawy.pl
Źródło: Dzień Darmowej Dostawy