FLY Running Camp na Majorce, czyli HOKA ONE ONE prezentuje premierową linię obuwia dla biegaczy

przez Administrator | Opublikowano 23 kwietnia 2018 10:58

Oblane wodami Morza Śródziemnego górzyste plenery Majorki, kilkunastu influencerów oraz dziennikarzy z poczytnych magazynów i …trzy dni z obuwiem Hoka One One. W takich okolicznościach francusko – amerykański producent zaprezentował linię FLY – nową, mocno odmienną w stosunku do wcześniejszych modeli, propozycję na sezon wiosna & lato’ 2018. Cavu, Mach i Elevon – trzy niezależne modele, każdy dowodzący ciągłego rozwoju i nieszablonowych decyzji, jakich nie boją się podejmować zarządzający marką Hoka One One. Jak ocenili nową linię zaproszeni na Majorkę goście i co warto o niej wiedzieć…?

Hoka One One to nazwa, która pochodzi z maoryskiego i oznacza „latać ponad ziemią”. Rzeczywiście, założyciele marki w 2009 roku wznieśli się na wyżyny pomysłowości; postanowili sprzeciwić się modzie na bieganie minimalistyczne i stworzyli obuwie maksymalistyczne. Charakterystyczna gruba podeszwa, warstwa amortyzującej pianki i zachowana przy tym lekka konstrukcja szybko znalazły swoich zwolenników na całym świecie. Nietuzinkowe podejście marki spodobało się także firmie Raven z Krakowa, która jest dystrybutorem w naszym kraju. Polskim biegaczom z pewnością nie trzeba przedstawiać Hoki, która już na dobre wpisała się w biegowy krajobraz.

Jakie nowości przygotowała Hoka One One na inaugurację sezonu SS18? Z okazji prezentacji najnowszej linii obuwia, sygnowanej jako FLY, producent zaprosił siedemnastu dziennikarzy i influencerów z Europy do udziału w obozie biegowym. FLY Running Camp odbył się w dniach 26 – 28 lutego, w Górach Serra de Tramuntana na Majorce. W ciągu trzech dni goście z poczytnych magazynów, takich jak „Runner’s World”, „Women’s Health”, „Sport & Style” czy „The Independent” mieli okazję spędzić czas zarówno na wzbogacaniu swojej wiedzy, jak i w terenie. Założyciel marki, Nico Mermoud wraz z Dyrektorem ds. Rozwoju Produktu – Christophe Aubonnetem, zajęli uczestników opowieściami o początkach marki i jej ewolucji – od prototypu aż po przedstawienie najnowszej kolekcji FLY. Podzielili się także barwną paletą swoich doświadczeń, które zawierają się w haśle HOKA DIFFERENCE.

Historia związana z tym, jak HOKA wymyśliła finalny produkt jest bardzo interesująca – od sposobu, w jaki go testowali, aż po moment, kiedy dotarli od prototypu do ostatecznego rezultatu. Mam naprawdę wielką ochotę zbiec teraz ze wzgórza i znowu przetestować buty, by odczuć, jak ogromną różnicę sprawiają! Bardzo interesujące jest to, jak transferują technologie z różnych dziedzin sportu do konkretnego modelu buta oraz to, w jaki sposób używają ich w różnych modelach – opisuje Julia Christian, pracująca dla magazynów „Brigitte” i „SZ”.

Goście mieli okazję przetestować trzy nowe modele z kolekcji FLY, by przekonać się, jak poradzą sobie w ekstremalnie trudnych warunkach. Bieg w chmurach, po górskich zboczach był pełen emocji – zbliżył uczestników do początków i podstawowych założeń marki. Dzięki tutorialowi od Toma Evansa, znanego biegacza ultra i ambasadora marki, dowiedzieli się nie tylko, jak być efektywnym podczas zbiegów górskich, ale także biegów miejskich, bootcampów czy zajęć jogi. Elevon po prostu skradł moje serce. Sądzę, że Mach to dobre buty, jednak to właśnie Elevon bardziej do mnie pasuje. Nigdy nie pomyślałabym, że – choć oba te modele są świetne – poczuję tak dużą różnicę między nimi. To niezwykłe biegowe doświadczenie! – stwierdziła Verena Koerner z „Jolie”. Dziennikarze przeprowadzili również wywiady z założycielem i managementem oraz sportowcami, co pozwoliło im jeszcze lepiej zrozumieć filozofię funkcjonowania marki. Również dzięki influencerom wydarzenie okazało się ogromnym sukcesem, co potwierdza ilość odsłon na Instagramie – 1.7 miliona!

Co trzeba wiedzieć o nowej linii obuwia Hoka One One? Tworząc modele FLY, marka zastosowała swoją innowacyjną technologię pod nazwą PROFLY. To nie tylko śródpodeszwa o podwójnej gęstości – bardziej miękka na pięcie dla lepszej amortyzacji przy zetknięciu z podłożem. To również pianka o zwiększonej gęstości w przedniej części buta, pomagająca poprawić osiągi. Trzy nowe modele to unikalna technologia i stylowy wygląd, co z pewnością sprawi, że staną się ulubionym wyborem wielu biegaczy. Modele Cavu, Mach i Elevon HOKA promuje hasłem: Our lightest cushion knows no limits. To było niezwykle przyjemne i stymulujące doświadczenie – zarówno, jeśli chodzi o zaproponowane aktywności, jak i pozostałą część. Prezentacja pokazująca zarówno początki marki, jak i nowe produkty oraz strategie była bardzo interesująca. Nowa kampania, promująca kolekcję FLY prezentuje się wyśmienicie! – podkreśla na zakończenie Bennedetto Sironi, z „Running Magazine”.

O obuwie HOKA ONE ONE – również w ramach linii FLY – należy pytać w specjalistycznych sklepach, z siecią Sklep Biegacza na czele, jak i w sklepach multibrandowych, m.in. w sieci 4Faces.

Informacja prasowa firmy Raven

Skomentuj

XHTML: Możesz korzystać z tych znaczników HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

 


Outdoor Magazyn