Najbardziej doceniane produkty na sezon wiosna-lato 2017: OutDoor Industry Gold Award

przez Administrator | Opublikowano 25 lipca 2016 15:49

Bez wątpienia jest to jeden z najbardziej oczekiwanych momentów w trakcie międzynarodowych targów OutDoor (13-16 lipca 2016 r.). Pierwszego wieczora targów 37 zwycięskich produktów otrzymało nagrody OutDoor Industry Awards. Spośród 343 zgłoszeń wybrano produkty, które mogły pochwalić się najwyższym poziomem innowacyjności, wzornictwa i ekologiczności. Dodatkowo podczas ceremonii wręczenia nagród osiem najbardziej wyjątkowych przedmiotów otrzymało tytuły OutDoor Gold Award.

Czas na oklaski – najbardziej innowacyjne firmy z branży mają okazję zaprezentować się w świetle jupiterów. Wręczanie nagród OutDoor Industry Award zawsze stanowi główną atrakcję imprezy nad Jeziorem Bodeńskim. Nagrody przyznawane podczas tej czołowej imprezy branżowej są bardzo cenione przez ekspertów i nie tylko. Odnosi się to w szczególności do produktów nagrodzonych złotymi nagrodami OutDoor Gold Award. Podczas gdy nagrody OutDoor Award wyróżniają produkty o wyjątkowej innowacyjności, wzornictwie i ekologiczności, nagrody Gold Award są przyznawane innowacjom, które wyznaczają zupełnie nowe standardy dla całej branży – dzięki niezwykłym, innowacyjnym konceptom i niespotykanym wcześniej właściwościom. W tym roku wyróżniono w ten sposób osiem niezwykłych produktów.

MFO_logo_Award_2016_RGB

Sprzedawcy, użytkownicy i media cenią sobie nagrody OutDoor Industry Award jako istotne źródło niezależnych informacji, szczególnie w czasach, w których oferowanych jest tyle nowym produktów outdoorowych. Jest to wynikiem ciężkiej pracy niezależnego panelu jurorów, którzy musieli wykonać bardzo trudne zadanie w ciągu zaledwie dwóch tygodni – ocenić 343 zgłoszenia podczas dwuetapowego procesu trwającego wiele dni. Panel ekspercki – który w tym roku składał się z projektantów, ekspertów ds. odzieży i sprzętu, dziennikarzy oraz alpinistów – musiał w krytyczny i kompetentny sposób ocenić zgłoszone produkty.

Wysoki poziom wiedzy eksperckiej i doświadczenia, który jest obecny podczas oceniania produktów kandydujących do OutDoor Industry Award, jest czymś zupełnie unikalnym. Byłem pod dużym wrażeniem wnikliwych i pogłębionych dyskusji toczonych przez jurorów. Było dużo różnic w opiniach i poważnych debat, co zawsze jest mile widziane w tego typu procesach. Jednak na koniec jurorom udało się osiągnąć kompromis i wybrać innowacyjne produkty, które ich zdaniem zasługiwały na wyróżnienie nagrodami – mówi manager ds. projektu targów OutDoor, Dirk Heidrich.

Nagrody OutDoor Industry Award są wspierane przez Deutscher Designer Club (DDC) – ta współpraca z targami Messe Friedrichshafen trwa już od trzech lat, a aktywny udział ich ekspertów bardzo ułatwił proces oceny produktów. „Na pierwszy rzut oka produkty outdoorowe mogą wydawać się odrobinę konserwatywne, ale po lepszym przyjrzeniu się łatwo dostrzec ich niezwykły poziom innowacyjności i designu,” mówi Michael Eibes, projektant i przedstawiciel DDC.

Poniżej przedstawiamy zwycięzców nagród OutDoor Industry Gold Award oraz uzasadnienia decyzji panelu sędziowskiego.

Kurtka Hyper 100 – Berghaus

Kurtka Hyper 100 - Berghaus

Kurtka Hyper 100 – Berghaus

„Tylko 97 gramów – najlżejsza, 3-warstwowa, wodoodporna kurtka na rynku. Ultralekka konstrukcja robi wrażenie, a do tego materiał jest wyjątkowy. Krój wykorzystuje jedynie dwa główne elementy i jest bardzo minimalistyczny.”

Balaclava – Stoll

Balaclava - Stoll

Balaclava – Stoll

„To jest prawdziwa innowacja. Konstrukcja bezszwowa jest świetna – kiedy ją przymierzyliśmy, okazało się, że kominiarka jest niezwykle wygodna, a system ogrzewania wokół ust jest doskonałym pomysłem.”

Torba Transfer Wheelie Bag – Exped

Strony: 1 | 2

Skomentuj

XHTML: Możesz korzystać z tych znaczników HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

 


Outdoor Magazyn