„Never Stop“ – The North Face inspiruje

przez Administrator | Opublikowano 13 października 2015 13:04

Ruszyła pierwsza w historii, globalna kampania marki The North Face. Jej głównym celem jest inspirowanie odbiorców do ciągłego rozwoju poprzez przekraczanie kolejnych psychicznych i fizycznych granic.

Hasło „Never Stop” dotyczy wykorzystania swojego potencjału w tym, co jest dla Ciebie najważniejsze. Dla mnie, przez dużą część życia, oznaczało to wyznaczanie sobie coraz trudniejszych celów w górach. Podobne podejście miałem do rozwoju samego siebie jako fotografa. W efekcie mogłem spojrzeć na wspinanie z innej perspektywy i uwolnić swoją kreatywność – tłumaczy Jimmy Chin, wspinacz i fotograf.

TNF_F15_OOH_run_lores

Niezależnie od tego, czy chodzi o dzień jak każdy inny, czy wyjątkowy moment w życiu, chcemy inspirować ludzi do odnalezienia swojej pasji i poświęcenia się jej. Właśnie dlatego w naszą kampanię zaangażowani są ludzie, którzy ucieleśniają ducha prawdziwej eksploracji – dodaje Todd Spaletto, prezes The North Face.

W filmie, będącym głównym elementem kampanii, zobaczyć można prawdziwe ikony współczesnej wspinaczki, alpinizmu, narciarstwa i snowboardu. Obok Conrada Ankera, Paige Claassen, Xaviera De Le Rue czy Toma Wallischa pojawiają się w nim także osoby, które swój potencjał wykorzystują w świecie nauki i sztuki.

TNF_F15_OOH_climb_lores

Prowadzona globalnie kampania obejmie media elektroniczne i społecznościowe, a na wybranych rynkach także telewizję, prasę i nośniki OOH.

Informacja prasowa

Skomentuj

XHTML: Możesz korzystać z tych znaczników HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

 


Outdoor Magazyn