Nowy sklep 8a.pl w Gliwicach

przez Administrator | Opublikowano 06 października 2014 11:00

W ostatnich tygodniach, na polskiej scenie outdoorowej pojawił się nowy sklep stacjonarny. Spółka Snap Outdoor, będąca właścicielem sklepu internetowego 8a.pl, otworzyła swój nowy sklep stacjonarny w Gliwicach, na ul. Witkiewicza 6 (obok CH Forum). Nowy salon to ok 400 m.kw. specjalistycznego sprzętu i odzieży wspinaczkowej oraz turystycznej.

8a.pl, sklep w Gliwicach (fot. fotokultura.pl)

8a.pl, sklep w Gliwicach (fot. fotokultura.pl)

Rynek zmienia się bardzo dynamicznie i od dawna przygotowywaliśmy się do otworzenia sklepu, który spełni podstawowe standardy: własny parking, centrum miasta, odpowiednia przestrzeń do ekspozycji większego wycinka naszej ogromnej oferty. Specyfika zabudowy Gliwic powodowała, iż trwało to długo i do dzisiaj nie wierzę, iż to się nam udało – mówi Piotr Czmoch, udziałowiec Spółki Snap Outdoor i twórca sklepu 8a.pl.

W sklepie można kupić większość z najbardziej atrakcyjnych firm działających na polskim rynku; żeby wymienić tylko kilka: The North Face, Salewa, Marmot, Berghaus, Arc’teryx, Zamberlan, Climbing Technology czy Bridgedale.

8a.pl, sklep w Gliwicach (fot. fotokultura.pl)

8a.pl, sklep w Gliwicach (fot. fotokultura.pl)

Niestety, nie jest możliwym stworzenie sklepu stacjonarnego na tyle dużego, aby zaprezentować całość oferty naszego sklepu – mówi Izabela Zielińska, kierownik sklepu – dlatego wybieramy z naszego magazynu najbardziej atrakcyjne produkty tak, aby w każdym momencie oferta sklepu stacjonarnego była kompletna, i aby każdy klient mógł znaleźć to, co go zadowoli. Samych butów prezentujemy w naszym salonie około 120 modeli.

Nowy salon zasługuje na uwagę również z powodu ciekawej aranżacji oraz sposobu prezentacji towaru. Oferta zaprezentowana jest przejrzyście, a zarówno ogólny koncept jak i detale tworzą interesującą całość, w której dobrze się czujemy.

8a.pl, sklep w Gliwicach (fot. fotokultura.pl)

8a.pl, sklep w Gliwicach (fot. fotokultura.pl)

Osoby decyzyjne odwiedziły w ostatnich trzech latach mnóstwo sklepów outdoorowych w Europie i poza nią – mówi Dariusz Wildner, odpowiedzialny w firmie za ten projekt – aby przekonać się o panujących trendach, szukać inspiracji i stworzyć coś wyjątkowego. Postanowiliśmy, iż każdy detal wystroju zostanie dokładnie przemyślany, przy jednoczesnym zachowaniu umiaru.

Trzeba przyznać, iż ostateczny efekt warty jest zobaczenia. Niewątpliwie 8a.pl po raz kolejny pokazuje umiejętność przełamywania schematów i wprowadzania na polski rynek outdoorowy nowych koncepcji.

Cieszymy się, iż po kilku tygodniach działania naszego sklepu mamy tak dużo pozytywnych i emocjonalnych opinii klientów – mówi Piotr Czmoch – ale, jak to jest w naturze naszej firmy, nie odpoczywamy, tylko jesteśmy już myślami przy kolejnych projektach.

***

Pierwszy sklep stacjonarny firma 8a.pl otworzyła w Gliwicach w 2002 roku, aby w roku 2004 wystartować z własnym sklepem internetowym, który stał się ważnym elementem rynku outdoorowego w Polsce. Spółka Snap Outdoor, właścieiel 8a.pl, prowadzi jednocześnie w Polsce dystrybucję B2B produktów m.in. Climbing Technology, Zamberlan, Esbit, Rock Pillars, Ocun, Bridgedale.

Informacja prasowa – Moab

Skomentuj

XHTML: Możesz korzystać z tych znaczników HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

 


Outdoor Magazyn