Najlepsze kampanie marketingowe w 2013 roku – zwycięzcy ISPO AWARDS Communication

przez Aneta Żukowska | Opublikowano 30 stycznia 2014 12:55

Międzynarodowe jury składające się z ekspertów wybrało aplikację „Mobilizing the 12th Man”, stworzoną przez Memac Ogilvy Label, jako najlepszy projekt w ramach nagrody ISPO AWARDS Communication 2014. Ponad 93 tysiące wirtualnych kibiców dopingowało swoje drużyny i pokazało jak można rozruszać cały stadion piłkarski, pomimo tego, że obowiązywał na niego zakaz wstępu. Musicie to zobaczyć!

Działanie tej aplikacji pokazuje jak rzeczywiste i emocjonalne mogą być działania wirtualne.

Rozwijanie kanałów komunikacyjnych w sportach kształtuje rynek i nadaje charakter markom. Poprzez wybór zwycięzców nagród ISPO AWARDS Communication targi ISPO pokazują w jaki sposób powinien wyglądać efektywny marketing i skuteczne wprowadzanie projektów w branży sportowej.

Jury oceniało zgłoszenia w 9 kategoriach dla roku 2014: Multimedia, Strona Internetowa, Wydarzenie, Film, Reklama Telewizyjna, Fotografia, Aplikacja na Telefon Komórkowy, Reklama oraz Wrażliwość Społeczna. Dodatkowo nagrodzone zostało najbardziej kreatywne zgłoszenie ze wszystkich pozostałych za pomocą nagrody ISPO AWARD COMMUNICATION OF THE YEAR.

Najlepsze projekty z 6 kategorii otrzymają tytuł ISPO AWARD GOLD WINNER, a inne wyróżniające się prace zdobędą nagrody ISPO AWARD WINNER.

***

Przegląd zwycięzców nagród ISPO AWARD COMMUNICATION OF THE YEAR oraz ISPO AWARD GOLD WINNER

COMMUNICATION OF THE YEAR:

Memac Ogilvy Label dla C.S Hammam-Lif; produkt: Mobilizing the 12th Man

W Tunezji rząd zakazał kibicom wstępu na stadiony ekstraklasy piłkarskiej ze względu na zagrożenie bezpieczeństwa. W celu stworzenia wspaniałej atmosfery podczas ważnych meczy klubu C.S Hammam-Lif, kibice mogli dopingować swój zespół na różne sposoby w telewizji na żywo przy zastosowaniu aplikacji komórkowej.

Doping był transmitowany przez zestaw 40 głośników na trybuny stadionu. Dzięki dobremu rozreklamowaniu tej akcji, 93100 kibiców zmobilizowało się do dopingu za pomocą nagrodzonej aplikacji, co pomogło w uratowaniu ich zespołu przed spadkiem do niższej ligi. W sumie 1,2 miliona osób obejrzało ten mecz.

GOLD WINNER w kategorii Multimedia:

ORTOVOX Sportartikel GmbH we współpracy z Safety Academy LAB

Strony: 1 | 2 | 3

Skomentuj

XHTML: Możesz korzystać z tych znaczników HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

 


Outdoor Magazyn