BMW i SALEWA ogłaszają współpracę

przez Aneta Żukowska | Opublikowano 30 stycznia 2014 16:12

Specjalizująca się w sportach górskich marka SALEWA oraz producent aut BMW połączyli siły, by stworzyć niezwykły duet mobilności i przygody. Podczas współpracy, która wystartuje już we wrześniu 2014 roku, obie strony będą miały możliwość doświadczenia przyjemności jazdy i fascynacji sportami górskimi.

Na przekór szybkości, będącej symbolem naszych czasów, wielu ludzi szuka chwili oddechu na łonie natury. W rezultacie, wszelkie aktywności na świeżym powietrzu cieszą się ogromną popularnością, a ciągle rosnąca grupa miłośników sportu kieruje swoje zainteresowania w stronę otwartych przestrzeni i gór.

salewa_logo_duze

Połączenie nowoczesnego, aktywnego trybu życia i imponującej  górskiej natury to najlepszy sposób na zdrowie, różnorodność, jak i radość, a szeroki wachlarz aktywności daje każdemu możliwość znalezienia własnej alternatywy na spędzanie wolnego czasu. Amator pieszych wędrówek, wspinacz czy zapalony rowerzysta – bez względu na rodzaj sportu, ważne jest, by każdy mógł sprawnie i bez problemów przygotować się do kolejnych wyzwań. W tym celu, niezbędny jest zarówno odpowiedni sprzęt sportowy, jak i komfortowy środek transportu.

Specjalizująca się w sportach górskich marka SALEWA oraz producent aut BMW połączyli siły, by stworzyć niezwykły duet mobilności i przygody.

Współpraca marek BMW i SALEWA ogłoszona została 28 stycznia br. podczas ISPO – czołowych międzynarodowych targów zimowego przemysłu sportowego. W przyszłości, marki będą wspólnie zapraszać aktywnych ludzi do czerpania radości z przebywania na świeżym powietrzu i cieszenia się naturą. Zaawansowanie technologiczne, w kierunku którego konsekwentnie podąża BMW oraz wieloletnie specjalistyczne doświadczenie w wielu dziedzinach, jakim może poszczycić się SALEWA to idealnie pasujące do siebie elementy, tworzące razem dynamiczną całość.

Konferencja prasowa o współpracy BMW i Salewy na ISPO Munich 2014

Konferencja prasowa o współpracy BMW i Salewy na ISPO Munich 2014

Począwszy od września 2014 roku, partnerzy zorganizują dla swoich gości serię atrakcyjnych imprez poświęconych różnym sportom górskim i sposobom wypoczynku w plenerze. SALEWA wesprze każde wydarzenie dostarczając odpowiedni sprzęt, a wszystko będzie odbywać się w towarzystwie doświadczonych sportowców i przewodników górskich. O transport do każdej lokalizacji zadba BMW, dzięki czemu uczestnicy będą mogli poczuć dynamikę sportowej jazdy oraz poznać innowacyjną technologię i nową koncepcję mobilności.

Wraz z nową, seryjną wersją modelu Concept Active Tourer, BMW postanowiło poszerzyć swoją linię w segmencie coraz bardziej popularnych małych samochodów premium i samochodów kompaktowych. Nowy model BMW stanowi połączenie wysokiej funkcjonalności przestrzeni i kompaktowych wymiarów zewnętrznych z najwyższą wydajnością, dynamiką jazdy, jak i stylowym wyglądem w duchu klasycznego wzornictwa BMW. Wszystko to sprawia, że model to doskonała propozycja dla aktywnych pasjonatów sportu, którzy uwielbiają podróże poza miastem.

Jak mówi Dr. Steven Althaus, dyrektor ds. Brand Management i Obsługi Marketingowej Grupy BMW:

Wraz z nową, seryjną wersją modelu Concept Active Tourer, BMW po raz kolejny daje dowód na to, że potrafi wprowadzić nowe koncepcje i rozwiązania dostosowane do potrzeb swoich klientów. SALEWA – producent wysokiej klasy sprzętu górskiego i BMW mają wspólny cel zapewniania współczesnym ludziom optymalnej mobilności dla ciała i umysłu. Niezwykle cieszymy się na współpracę z SALEWA i wspólną realizację wszystkich ekscytujących projektów.

Uczestnicy imprez organizowanych przez obie marki będą mieli okazję zapoznać się z modelem podczas jazdy próbnej i dzięki temu przekonać się o jego zaletach.

W dzisiejszych czasach luksus definiowany jest jako czas, który możemy poświęcić na przeżywanie niezapomnianych chwil. Takie wrażenia czekają na nas na świeżym powietrzu, pośrodku natury, w górach – tam, gdzie całe ciało zaznaje najwięcej ruchu. Niezwykle ważne jest, by zarówno amatorzy, jak i profesjonaliści darzyli swój sprzęt pełnym zaufaniem oraz podróżowali do wybranych miejsc w warunkach całkowitego bezpieczeństwa. Mobilność jednostki odgrywa tutaj kluczową rolę. Współpraca z BMW stanowi połączenie komfortowej dynamiki jazdy z naszym wieloletnim doświadczeniem w sportach górskich, tworząc idealną bazę pod jedyne w swoim rodzaju aktywności i przygody w górach – komentuje Massimo Baratto, Dyrektor Generalny SALEWA.

Bezproblemowy dojazd do celu to bardzo istotny aspekt wszelkich wyjazdów również dla Rogera Schäli, profesjonalnego alpinisty i członka SALEWA alpineXtrem Team. Szwajcar co roku pokonuje 35 000 km, by odbywać regularne treningi i realizować wspinaczkowe projekty. Niezmienną motywacją pozostaje dla niego jego pasja, czyli wspinanie i góry, którą już w młodości obudził w nim Eiger – słynny szczyt, znajdujący się tuż za progiem rodzinnego domu Rogera. Dziś alpinizm to nie tylko jego pasja, ale również i zawód, a góry określa on mianem „nauczyciela”, nawet w kwestiach codziennych aspektów życia.

BMW_Salewa_Press-Conference

Obecna kampania SALEWA zatytułowana „One Life to Live” stanowić będzie idealną platformę dla wspólnej inicjatywy podjętej przed markę i BMW. SALEWA wyposaży wszystkich uczestników akcji, od początkujących po profesjonalistów, w odpowiedni sprzęt i tym samym podniesie świadomość zagrożeń obecnych w terenie górskim. Latem, organizowane przez SALEWA szkolenia odbywać się będą na via ferratach, a w sezonie zimowym, klienci dostaną możliwość pogłębienia swojej wiedzy z zakresu poruszania się w terenie i obsługi urządzeń nadawczo-odbiorczych poprzez udział w szkoleniach prowadzonych przez doświadczonych przewodników górskich. BMW zostanie partnerem wybranych edycji i zapewni ich uczestnikom komfortowy transport do każdej lokalizacji i z powrotem.

Współpracy BMW i SALEWA towarzyszyć będzie wspólna komunikacja kanałami online i offline, jakimi dysponuje każda z marek, począwszy od sezonu lato 2014.

Informacja prasowa marki Salewa

 

 

Tagi

Skomentuj

XHTML: Możesz korzystać z tych znaczników HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

 


Outdoor Magazyn