ISPO wybiera najbardziej innowacyjne produkty sportowe w 2014 roku

przez Aneta Żukowska | Opublikowano 20 grudnia 2013 16:43

Od ponad 13 lat ISPO BRANDNEW stanowi największą na świecie platformę dla debiutujących na rynku przedsiębiorców z branży sportowej. Podczas obecnej edycji jury oceniło 264 zgłoszenia z 31 państw i wybrało składany Oru Kayak jako Zwycięzcę Generalnego ISPO BRANDNEW.

Ponadto 8 zwycięzców i 36 finalistów zaprezentuje się międzynarodowym przedstawicielom branży w dniach 26-29 stycznia podczas targów ISPO MUNICH 2014. W ramach ISPO BRANDNEW Village zwycięzcy i finaliści będą mieli możliwość nawiązania wielu znaczących kontaktów, które mogą im pomóc w ugruntowaniu własnej pozycji w branży sportowej.

Co roku najlepsze, młode projekty w branży sportowej identyfikowane są poprzez nagrodę ISPO BRANDNEW. Międzynarodowe jury złożone z ekspertów, jak również zwycięzców z lat ubiegłych oceniło zgłoszenia w następujących kategoriach: Hardware Summer, Hardware Winter, Sportswear, Fitness, Style, Accessories, Digital oraz Social Awarness. Produkt, który zrobił na jury największe wrażenie został wybrany na zwycięzcę generalnego (Overall Winner).

Kategoria Zwycięzca Generalny – Overall Winner: Oru Kayak, USA, 2012

Oru Kayak jest sportowym, składanym kajakiem o długości 3,66 metra, którego montaż zajmuje nie dłużej niż 5 minut. Technologia orgiami zapewnia ekstremalnie solidną strukturę, pomimo zastosowania bezszwowej, bardzo lekkiej, podwójnej wkładki z tworzywa sztucznego.

ISPO_BRANDNEW_CON28_OruKayak_YKKOverallAward

Cienki materiał jest prześwitujący, dzięki czemu w prosty sposób umożliwia oświetlanie światłami na pokładzie.  Dzięki składanej technologii kajak wręcz zapada się w siebie i zachowuje się jak swoja własna, praktyczna torba ważąca jedynie 11,8 kg. Projekt został  sfinansowany w ramach finansowania społecznościowego poprzez platformę kickstarter.com i osiągnął swój cel, 80,000USD, w przeciągu zaledwie pięciu godzin.

Kategoria Akcesoria – Accessories: PubPedals, Kanada, 2013

Właściciele rowerów z tzw. ubijakami, bardzo kompaktowymi pedałami zatrzaskowymi do rowerów górskich, znają problem: jak można szybko pójść na zakupy lub pojechać do pubu bez konieczności noszenia butów do jazdy na rowerze? Rozwiązanie nazywa się PubPedals.

ISPO_BRANDNEW_CON28_PubPedals_ISPOAccessoriesAward

Nakładki te pozwalają ubrać każdy rodzaj obuwia i w dalszym ciągu z powodzeniem pedałować, bez względu na to czy są to klapki czy obuwie biznesowe. Nakładki na pedały pasują zarówno do starszych jak i nowych modeli ubijaków i są bardzo łatwe do wpięcia i wypięcia. Montaż odbywa się za pomocą oryginalnej sprężyny, a nakładka zapewnia dwustronną powierzchnię pedału. PubPedals są dostępne w pełnej gamie kolorystycznej.

Kategoria Sprzęt Letni – Hardware Summer: Bikeparkitect (Kanada)

Strony: 1 | 2 | 3 | 4

Wyświetlam 1 Comments
Dodaj swój komentarz
  1. […] konkursy: ISPO BRANDNEW oraz ISPO AWARD. Finalistów tego pierwszego już znamy (więcej informacji TUTAJ), zwycięzców ISPO AWARD poznamy dopiero w Monachium. ISPO AWARD zostanie przyznana w trzech […]

Skomentuj

XHTML: Możesz korzystać z tych znaczników HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

 


Outdoor Magazyn