Worn Wear – Patagonia idzie pod prąd

przez Aneta Żukowska | Opublikowano 28 listopada 2013 18:16

Patagonia, to marka zbudowana w duchu outdoorowym i jeden z liderów odpowiedzialnego biznesu. Tym razem firma stworzona przez Yvona Chouinarda postanowiła pójść pod prąd świątecznego szału zakupowego.

W USA, w piątek następujący po Dniu Dziękczynienia otwierają się portfele Amerykanów a sklepy oferują klientom olbrzymie rabaty. Dla sprzedawców to najbardziej dochodowy dzień w roku. Patagonia kreuje modę na „Worn Wear” (w wolnym tłumaczeniu „Noś znoszone”) przedstawiając historie ludzi noszących produkty tej marki od dziesięcioleci. Jak piszą twórcy: „Worn Wear jest zaproszeniem do doceniania rzeczy, które już posiadasz”.

Więcej o filozofii marki i jej twórcy możecie przeczytać w wywiadzie z Yvonem Chouinardem oraz w reportażu o Yvonie Chouinardzie.

Źródło: wspinanie.pl

Skomentuj

XHTML: Możesz korzystać z tych znaczników HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

 


Outdoor Magazyn