The North Face Ultra-Trail du Mont-Blanc: nowe media dla kibiców

przez Aneta Żukowska | Opublikowano 29 sierpnia 2013 17:20

The North Face przygotował cały wachlarz narzędzi digitalowych, by miłośnicy biegania z całego świata mogli podążać za zawodnikami okrążającymi masyw Mont-Blanc podczas The North Face Ultra-Trail du Mont Blanc. To pierwszy, tak kompleksowy projekt w branży outdoorowej.

The North Face Ultra Trail du Mont Blanc to wyjątkowa impreza, która elektryzuje całe środowisko biegaczy górskich na świecie.

W tym roku, dzięki The North Face powstało szereg nowych platform komunikacji związanych z imprezą dzięki którym kibice, rodziny uczestników i po prostu miłośnicy sportu, uzyskują dostęp do ogromnej ilości najświeższych informacji na temat zawodów.

UTMB 2012 (fot. The North Face®/ Alo Belluscio)

UTMB 2012 (fot. The North Face®/ Alo Belluscio)

30 sierpnia o godzinie 7 rano nadawanie rozpocznie The North Face® Ultra-Trail du Mont-Blanc® Web – TV. Odwiedzając stronę www.ultratrail.tv będzie można zajrzeć za kulisy biegu, obejrzeć specjalne materiały dotyczące przygotowań oraz posłuchać komentarzy specjalistów. Co jednak najważniejsze non stop przez 56 godzin emitowane będą tam najświeższe informacje na temat wyników oraz publikowane ujęcia z poszczególnych punktów na trasie. W niedzielę między godziną 11:30 a 12:30 za pośrednictwem Web – TV obejrzeć będzie można także konferencję prasową ze zwycięzcami poszczególnych biegów.

UTMB 2012 (fot. The North Face®/ Alo Belluscio)

UTMB 2012 (fot. The North Face®/ Alo Belluscio)

Najświeższe informacje, zdjęcia i filmy z The North Face Ultra Trail du Mont Blanc pojawiały się będą w regularnych odstępach czasu na śledzonym przez 3,3 miliona osób profilu The North Face na Facebook.com. Krótkie informacje prosto z trasy publikowane będą także na profilu marki na Twitter.com.

Większe teksty, wywiady, relacje oraz interaktywną mapę z zaznaczoną pozycją każdego z uczestników i historią jego postępów znaleźć będzie można na stronie http://utmb.thenorthfacejournal.com.

Dzięki specjalnej aplikacji LiveTrail APP dane o międzyczasach zawodników na poszczególnych punktach kontrolnych będą także automatycznie publikowane na ich prywatnych profilach w serwisach Facebook.com i Twitter.com.

UTMB 2012 (fot. The North Face®/Manu Molle)

UTMB 2012 (fot. The North Face®/Manu Molle)

The North Face wykorzystał możliwości jakie dają nowe aplikacje już na etapie przygotowań zawodników do Ultra Trail du Mont Blanc. Dzięki TracKING APP biegacze mogli dzielić się za pośrednictwem social media informacjami na temat pokonanych dystansów, gromadzić osobistą kolekcję przebiegniętych tras oraz porównywać swoje wynik z innymi użytkownikami. Wyjątkowa aplikacja pozwala także poczuć smak sportowej rywalizacji – w określonych odstępach czasu osoby z największą liczbą przebiegniętych kilometrów lub największą przebytą różnicą poziomów otrzymują nagrody rzeczowe od The North Face.

W duchu motta marki „Never Stop Exploring” użytkownicy mają także dostęp do informacji na temat najciekawszych atrakcji turystycznych w rejonie, w którym się znajdują (wiki points of interest).

The North Face Ultar Trail du Mont Blanc jest przykładem wykorzystania nowych kanałów komunikacji na niespotykaną w branży outdoorowej skalę. Poszukiwanie innowacji służy w tym przypadku nie tylko dostarczeniu kibicom jak największej liczby informacji na temat zawodników, ale i zachęcenia ich samych do aktywności fizycznej i odkrywania otaczającego świata.

TracKING_APP

Główne adresy związane z The North Face Ultra Trail du Mont Blanc:

Strony: 1 | 2 | 3

Skomentuj

XHTML: Możesz korzystać z tych znaczników HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

 


Outdoor Magazyn