Nowości marki Odlo na sezon jesień-zima 2013/14

przez Aneta Żukowska | Opublikowano 26 marca 2013 11:09

W przyszłym sezonie marka Odlo zaprezentuje nie tylko nowe produkty, ale także innowacyjne technologie, których celem jest wspieranie miłośników aktywności zimowych w ich profesjonalnych i amatorskich wyczynach.

Marka Odlo, to znany szwajcarski producent bielizny termoaktywnej i odzieży technicznej trzech warstw, obecny na światowym rynku już od 65 lat.

Markę wspierają utytułowani ambasadorowie, do których należą biathloniści i biegacze narciarscy m.in. Ole Einar Bjørndalen, Liv Grete Poiree, biegacze na orientację, m.in. Daniel Hubmann, Simone Niggli Luder, czy snowboardziści – Nicolien Sauerbreij.

Dario Cologna (fot. Odlo)

Dario Cologna (fot. Odlo)

Od 2010 roku Odlo sponsoruje Szwajcarski Związek Narciarski, a od 2012 roku Niemiecki Związek Narciarski. Odlo jest także Oficjalnym Partnerem Kadry Polski w Narciarstwie Wysokogórskim.

Firma od kilkunastu lat działa zgodnie ze standardami świadomego i odpowiedzialnego prowadzenia działalności biznesowej. Marka posiada dwie fabryki w Portugalii i Rumunii – niemal 70 proc. całej produkcji pochodzi z Europy. Od 2008 roku Odlo jest członkiem Fair Wear Fundation. Dostawcy dzianin, tkanin i laminatów marki spełniają standardy bluesign lub certyfikaty OKO Tex 100.

Od 2010 roku marka zainicjowała program Klimatycznej Inicjatywy Odlo, w ramach którego firma kompleksowo analizuje wpływ procesu produkcji na zużycie energii i surowców naturalnych, starając się wnioski z tych analiz przełożyć na działania na rzecz ochrony środowiska naturalnego.

Firma dystrybuuje swoje produkty w 28 krajach, w ponad 4500 sklepów. W Polsce znajduje się w dystrybucji firmy Larix.

Na każdą temperaturę 

W kolekcji marki znajdują się produkty ze wszystkich trzech warstw odzieży, czyli bielizna termoaktywna, bluzy oraz kurtki i spodnie zewnętrzne. Dodatkowo Odlo dzieli bieliznę termoaktywną na cztery kategorie ze względu na właściwości, przeznaczenie i warunki w jakich ma być użytkowana.

Podział obejmuje:

  • x-light – odpowiednia dla wysokich temperatur i intensywnego wysiłku; przeznaczona dla wszystkich odmian sportów letnich;
  • light – uniwersalna bielizna na wszystkie pory roku;
  • warm – odpowiednia dla wszystkich aktywności zimą; izoluje i odprowadza wilgoć;
  • x-warm – odpowiednia dla niskich temperatur; wyposażona w dodatkowe wkładki docieplające chroniące wrażliwe części ciała na wychłodzenie.

Nowości na sezon jesień-zima 2013/14

W przyszłym sezonie zimowym pojawi się kolekcja bielizny dla narciarzy Muscle Force. Koncept opiera się na połączeniu trzech funkcjonalności:

Strony: 1 | 2

Skomentuj

XHTML: Możesz korzystać z tych znaczników HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

 


Outdoor Magazyn